jrzeuski napisał(a):Tylko, że to całkiem możliwe, że ktoś przed nim wywalił termostat, bo mu się silnik przegrzewał. Żaden problem go wyjąć i skręcić pustą obudowę.
Silnik?



To Ja się z nim na silniki chcę zamienić

Witamy ! |
---|
|
jrzeuski napisał(a):Tylko, że to całkiem możliwe, że ktoś przed nim wywalił termostat, bo mu się silnik przegrzewał. Żaden problem go wyjąć i skręcić pustą obudowę.
konik napisał(a):Co prawda robimyale wasze spostrzeżenia mnie dziwią
Osobiście testowałem pompkę paliwa wymontowaną z baku, podpięta do oryginalnych kabelków i bez obrotów wału korbowego nie działała.
kardiii5 napisał(a):witam za soba juz mam płukanie nagrzewnicy:) teraz normalnie grzeje na 1 a przed zabiegiem bylo poprostu letnio na 4 biegu:/ pokonalem to pompką od pralki cieplą wodą i kretem:) zrobilem obieg i tak ze 20 min plukalem. polecam metode.
Czester 3477 napisał(a):kardiii5 napisał(a):witam za soba juz mam płukanie nagrzewnicy:) teraz normalnie grzeje na 1 a przed zabiegiem bylo poprostu letnio na 4 biegu:/ pokonalem to pompką od pralki cieplą wodą i kretem:) zrobilem obieg i tak ze 20 min plukalem. polecam metode.
Metoda kolegi sprawdzona empirycznie.Kret skuteczny.Polecam.
sh0rty napisał(a):czy ktoś mógłby mi odpowiedzieć na pytanie która rurka do nagrzewnicy jest dorpowadzającą a które odprowadzającą?
chodzi o silnik 2,3 TDI
jedna idzie z dołu silnika a druga idzie z góry silnika
po odpaleniu auta obie robią sie ciepłe, a ogrzewania niewiele, przed rozkręcaniem nagrzewnicy chce prawdzić czy może nie jest zapowietrzona i może są rurki zle podłaczone, więc gdyby ktoś wiedział która jest od czego to prośba o info
nic nie może być zaślepione daj fote dostaniesz szybką odpastra1222 napisał(a):Witam,u mnie we Fronterze B silnik 2,2 Pb+Lpg problem jest taki ,że ogrzewanie słabo działało więc postanowiłem sprawdzić termostat,po odkręceniu obudowy termostatu okazało się ,że wkładu tarmostatu tam nie ma .Kupiłem nowy wkład termostatu (temp.otwarcia 92 o C)zamontowałem i zaczeły się problemy a mianowicie do układu weszło tylko około połowa tego płynu który wcześniej spuściłem,po odpaleniu silnik szybko łapie temperaturę (załączają się wentylatory),płynu ze zbiorniczka nie ubywa,parownik zamarznięty,próbowałem odpowietrzyć wg.podanych we wcześniejszych postach wskazówek niestety nic to nie daje.Jeszcze jedna zagadka u mnie w obudowie termostatu obok grubego króćca ,który idzie do chłodnicy jest też cienki króciec który u mnie jest zaślepiony,nie wiem czy tak ma być,czy gdzieś to ma być podłączone?Fronterę posiadam od niedawna,proszę o pomoc,pozdrawiam.
nic nie może być zaślepione
Czester 3477 napisał(a):nic nie może być zaślepione
Ten króciec powinien być połączony ze zbiornikiem wyrównawczym.
Powrót do Układ chłodzenia i ogrzewania, klimatyzacja
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość