
Witamy ! |
---|
|
Wookash napisał(a):No więc tak. Ja obstawiam kilka rzeczy:
- po remoncie coś się popierdzieliło z pompą wody i nie ma swojej wydajności
- parownik od gazu wpięty równolegle i woda w układzie płynie gdzie jej wygodniej i jest zaburzenie prawidłowej cyrkulacji
- wyższa temp. spalania gazu ale z tym układ chłodzenia powinien sobie poradzić
- za wysoka temp. otwarcia termostatu
- walnięty czujnik temp. i zawyża wskazania
- tak jak napisałeś wcześniej zasyfiony układ i trzeba płukać ale grzanie w kabinie jest i wszystko wygląda ok poza tym płyn wymieniony na nowy jak już wspomniałem
- wszystko jest OK tylko ja mam jakieś urojenia
Najbardziej mnie denerwują te wahania temp. bo powinna stać w miejscu czy to na 80 czy 100 stopniach przynajmniej tak było wcześniej. No raz mi się zdarzyło że na trasie jak przycisnąłem do 190km/h to pęd powietrza zbił temp. do 1/4 skali.
kowal_ldz napisał(a):odświeżę trochę temat, czy do wisko również powinna być obudowa chłodnicy? jeśli ktoś ma oryginalną to mogę prosić o zdjęcie?
wikked napisał(a):powinna być ale nie zawsze jest
kowal_ldz napisał(a):JaGrab3 wiem co to sprzęgło wiskotycznewikked napisał(a):powinna być ale nie zawsze jest
widzisz, kupiłem nowe sprzęgło, zamontowałem a autko nadal się grzeje a wisko nie spina. łapie lekki opór ale nawet po przegrzaniu mogę nim bez większego problemu kręcić. szukam przyczyny takiego zachowania i sprawdzam wszystko po kolei
Powrót do Układ chłodzenia i ogrzewania, klimatyzacja
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość