No i po robocie
zajęło mi to ok 2 godz. Nie trzeba ściągać kierownicy zegarów itd. Napiszę w kilku słowach jak ja to zrobiłem:
Narzędzia jakich użyłem to śrubokręt krzyżakowy i klucz płaski 10
1. Zdjąłem plastik z mieszkami od zmiany biegów i odkręciłem plastik znajdujący się pod radiem.
2. Wyjąłem radio, popielniczkę suwaki nawiewów.
3. Zdemontowałem schowek ten co znajduje się przed pasażerem i osłonę znajdującą się pod kierownicą , następnie odkręciłem obudowę głośnika pasażera i odkręciłem tunel nawiewu znajdujący się za schowkiem.
4. Rozpiąłem linki od regulacji nawiewów
5. Od wentylatora do zespołu przewietrzania idzie gruba prostokątna rura z harmonijką na środku i wtyczką, ścisnąłem w.w harmonijkę i wyjąłem całą rurę.
5. Po wyjęciu radia i zdjęciu plastików zostaje nam metalowa ramka, którą też odkręciłem bez żadnych problemów, natomiast za tą ramką jest blacha która jest przykręcona dwiema śrubami do tunelu środkowego, na górze tej blachy też są dwie nakrętki, które sprawiały trochę problemu z uwagi na dość trudny dostęp.
6. Po wykonaniu w.w czynności jesteśmy już prawie w domu.
7. Do całego elementu który chciałem wyjąc był jeszcze przykręcony tunel nadmuchu na nogi, odkręciłem go żeby mieć więcej miejsca do manewrowania.
8. Rozłączyłem węże od nagrzewnicy od strony silnika, spuściłem płyn. Cały zespół ( climatronika wraz z nagrzewnicą ) przykręcony jest czterema śrubami do ściany grodziowej. Odkręciłem w.w śruby i trochę manewrów i nagrzewnicę wraz z całą puchą plastikową mamy na wierzchu.
Jeżeli byście mieli jakieś pytania to piszcie bo może coś pominąłem, może coś napisałem niejasno. Operacja miała miejsce we Fronterze Sport 2.0.
Mam nadzieję że komuś się przyda, Pozdrawiam