janusz64 napisał(a):Czy ktoś się orientuje na temat zaworu w nagrzewnicy?
Jest coś takiego wo gule jest jak zawór ? bo znowu mi grzeje jak umarłemu kadzidło.
W ogóle nie ma zaworu (fabrycznie).
Witamy ! |
---|
|
janusz64 napisał(a):Czy ktoś się orientuje na temat zaworu w nagrzewnicy?
Jest coś takiego wo gule jest jak zawór ? bo znowu mi grzeje jak umarłemu kadzidło.
janusz64 napisał(a):Ja znalazłem sposób prosty,wlałem preparat K2 do chłodnic,auto pochodziło 30 minut,ja wypiłem między czasie 2 piwa i zaczęło grzać.(K2 RADIATOR FLUSH)płucze chłodnice.
galaxy napisał(a):janusz64 napisał(a):Ja znalazłem sposób prosty,wlałem preparat K2 do chłodnic,auto pochodziło 30 minut,ja wypiłem między czasie 2 piwa i zaczęło grzać.(K2 RADIATOR FLUSH)płucze chłodnice.
Janusz ale po tym wlaniu płynu K2 nie trzeba spuścić płynu z układu i zalać go nowym ?
janusz64 napisał(a):No i dupa,nagrzewnica przepłukana,drożna,a ogrzewania nie ma.
Grzeje na tyle że szyba przednia się odmrozi,i to nie cała.
A jak włączę nadmuch na twarz,czy na szyby, to boczne nawiewy zamieniają się w klimatyzację.
Czy te klapki się źle przesuwają.
Proszę o poradę
Jest możliwość sprawdzić to nie rozbierając dechy.
janusz64 napisał(a):No i dupa,nagrzewnica przepłukana,drożna,a ogrzewania nie ma.
Grzeje na tyle że szyba przednia się odmrozi,i to nie cała.
A jak włączę nadmuch na twarz,czy na szyby, to boczne nawiewy zamieniają się w klimatyzację.
Czy te klapki się źle przesuwają.
Proszę o poradę
Jest możliwość sprawdzić to nie rozbierając dechy.
sylwian70 napisał(a):Obserwowałbym czy ubywa płynu i czy zaraz po odpaleniu nie kicha i nie dymi na mocno biało i czy czuć słodkawy zapach spalin.Gdy zacznie ubywać płynu sprawdzałbym czy oleju nie przybywa.Sprawdż świece jeśli któraś będzie okopcona znaczy że tam puszcza uszczelka pod głowicą.Jeśli termostat puszcza na chłodnice główną,nagrzewnica jest drożna to niestety wszystko wskazuje na uszczelkę pod głowicą.Chyba to kwestia czasu kiedy uszczelkę wydmucha na tyle że nie pojedziesz dalej i będziesz pewny że to uszczelka zgniła.
sylwian70 napisał(a):A czy ty masz instalke II generacji LPG?może masz reduktor podłączony szeregowo za lub przed nagrzewnicę i on ci nie przepuszcza płynu(zapchany)Niedługo wiosna a na razie gruba czapa i rękawice cię ratują.Przy takich cudach jak się dzieją to zazwyczaj winny jest termostat lub uszczelka pod głowicą.
jrzeuski napisał(a):Czy w A da się wymienić obudowę nagrzewnicy bez rozbierania całej deski?
Powrót do Układ chłodzenia i ogrzewania, klimatyzacja
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość