| Witamy ! | 
|---|
| 
						
							 | 
					





sador86 napisał(a):Układ ten podobno działa tylko w jedną stronę.

Kyniek 78 napisał(a):Korek podmieniłem na nowy. Jest na nim oznaczenie 0.9 bar. Ten stary i zarazem oryginalny ze starej chłodnicy miał oznaczenie 1.08 bar. Chyba podłączę sprężarkę z manometrem do układu i sprawdzę jego działanie. Nowy nie znaczy dobry? Jednego jestem pewien, że podczas odpowietrzania jak brakowało trochę płynu w układzie to wąż łączący chłodnicę z termostatem zaciskał się do wewnątrz ( tworzyło się podciśnienie) wtedy zaciągał sobie płyn ze zbiorniczka wyrównawczego, a jak dolałem w chłodnicy pod sam korek to wraz ze wzrostem temperatury wyrzucał nadmiar do zbiorniczka.





jrzeuski napisał(a):Każdy samochód w obecnych warunkach atmosferycznych będzie dawał z rury parą. Na LPG to nie przestanie nawet na rozgrzanym silniku. Ale jak glikol się leje do garów, to dym jest wyraźnie inny niż z pary wodnej: gęstszy, mleczny i słodkawy w zapachu/smaku.











 Taki patent miałem w Peugeocie 106, który zresztą miał tak porąbany układ chłodzenia, że musiał mieć do tego jeszcze odpowietrzniki na wężach, żeby ogrzewanie działało.
Powrót do Układ chłodzenia i ogrzewania, klimatyzacja
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość