No a ja sam i w końcu mi się udałoDon Pedro napisał(a):Hehe, myśmy to we dwóch robili - jeden pod maską pchał wężyki, a drugi w kabinie celował w rurki nagrzewnicy. W ten sposób poszło błyskawicznie.


Witamy ! |
---|
|
No a ja sam i w końcu mi się udałoDon Pedro napisał(a):Hehe, myśmy to we dwóch robili - jeden pod maską pchał wężyki, a drugi w kabinie celował w rurki nagrzewnicy. W ten sposób poszło błyskawicznie.
jafcio napisał(a):Dzięki za wyjasnienia.
Ja mam rurki wychodzące do komory silnika i to sporo.
Jutro powalczę z nagrzewnicą. Zastanawiam się tylko - mówicie że tam gdzieś są liście śmiecie...w wentylatorze..
tzn gdzie i jak się tam dostać aby to wyjąć
jafcio napisał(a):dziś powalczę:)
-- Dodano 08 lut 2014 21:01:23 --
Powalczyłem i co mi się nasunęło:
1. Polecam pompkę na wietarkę ( 15 zł w OBI ) zamknięty oieg wąż na kruciec od chłodnicy i wiertarka wprowadza płyn do czyszczenia układów chłodzenia ( 15zł ) w obieg.
jak się u mnie okazało ... w zasadzie się nie okazało.
Nagrzewnica czysta.zero bełtów zero kamienia czysta woda
Wentylator wnętrza czysty bez liści
Nagrzewnica przewody do silnika podpięte dobrze
Układ odpowietrzony
Płyn nowy
A frania dalej słabo grzeje..
jafcio napisał(a):ale ona jest zabudowana..jak ja dotknąć ??
Powrót do Układ chłodzenia i ogrzewania, klimatyzacja
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość