Strona 1 z 1
		
			
				[A] Modyfikacja układu
				
Napisane: 
16 paź 2012 18:59:03 
				przez Galus
				Witam
Ostatnio przy przejeździe przez taki fajny dołek w lesie niewiele brakowało a urwał bym tłumik środkowy. Wszyscy znawcy wiedzą że jest on tak niekorzystnie usytuowany, do jego znaczna część mocno wystaje w dół. Były by jakieś przeciwwskazania aby go lekko obrócić tak aby tyle nie wystawał. A może go całkowicie wykopać z pod auta i dosztukować tylko kawałek rury. Dodam że kata już dawno pożegnałem, wstawiając coś kato podobnego. Tylko czy z tylko tłumikiem końcowym nie będzie pyrkał jak V8 albo go przepali w szybkim tempie.
			 
			
		
			
				Re: Modyfikacja układu
				
Napisane: 
16 paź 2012 19:02:10 
				przez brum
				Jak ja nie urwałem wydechu to nie urwiesz, no chyba że masz niskie auto. Jedynie co urwałem to ostatni kawałek wydechu.
A jak wywalisz ten duży tłumik to szybko załapiesz że źle zrobiłeś.
			 
			
		
			
				Re: Modyfikacja układu
				
Napisane: 
16 paź 2012 19:21:10 
				przez Galus
				ten największy przy moście został by na swoim miejscu, modyfikacji poddał bym ten przed nim, co siedzi pod fotelem pasażera za kierowcą
			 
			
		
			
				Re: Modyfikacja układu
				
Napisane: 
16 paź 2012 19:27:15 
				przez brum
				To go odetnij, obróć i przyspawaj.
			 
			
		
			
				Re: [A] Modyfikacja układu
				
Napisane: 
16 kwi 2013 20:24:17 
				przez Odoll
				a mnie właśnie martwi ten WIELKI , wystaje w dół jak beczka i prosi się żeby go urwać . Też mi chodzi po głowie żeby to cholerstwo wymienić na coś miejszego co się schowa w ramie tylko CO  
  
 
			 
			
		
			
				Re: [A] Modyfikacja układu
				
Napisane: 
16 kwi 2013 20:38:45 
				przez RudeBoy
				ursus 330 

 
			 
			
		
			
				Re: [A] Modyfikacja układu
				
Napisane: 
16 kwi 2013 20:55:51 
				przez ali
				RudeBoy napisał(a):ursus 330 

 
Najlepiej dwa i puścić z błotników do góry  

 
			 
			
		
			
				Re: [A] Modyfikacja układu
				
Napisane: 
16 kwi 2013 20:57:12 
				przez RudeBoy
				ale ja zupełnie serio napisałem...
Sam się do tego przymierzę w przyszłości...
			 
			
		
			
				Re: [A] Modyfikacja układu
				
Napisane: 
16 kwi 2013 21:12:33 
				przez adrianee36
				do diesla z turbina to wal przelot i spokój , głosno nie bedzie chodzic bo turbina mega wycisza wydech 

 
			 
			
		
			
				Re: [A] Modyfikacja układu
				
Napisane: 
16 kwi 2013 21:17:40 
				przez ali
				RudeBoy napisał(a):ale ja zupełnie serio napisałem...
Sam się do tego przymierzę w przyszłości...
No  w B to dopiero jest pucha tego tłumika, ale myślisz że taki kominek z ursusa cokolwiek wygłuszy ? (wiem masz Mteki ale jednak na trasie fajnie jest jak wydech nie buczy)
 
			 
			
		
			
				Re: [A] Modyfikacja układu
				
Napisane: 
17 kwi 2013 06:57:59 
				przez jrzeuski
				Odoll napisał(a):a mnie właśnie martwi ten WIELKI , wystaje w dół jak beczka i prosi się żeby go urwać . Też mi chodzi po głowie żeby to cholerstwo wymienić na coś miejszego co się schowa w ramie tylko CO  
  
 
Ja urwałem go dopiero w tym roku, czyli z 5 lat w terenie przeżył. Ale teraz poprawiłem fabrykę dospawując mu ślizg, żeby więcej o nic nie haczył tylko go unosiło na gumach. Widziałem, że niektóre Froty mają taki ślizg fabrycznie, ale chyba tylko te starsze, na resorach 

 
			 
			
		
			
				Re: [A] Modyfikacja układu
				
Napisane: 
17 kwi 2013 08:07:09 
				przez Odoll
				jrzeuski napisał(a): Ale teraz poprawiłem fabrykę dospawując mu ślizg 
Musze ten patent oblukać
 
			 
			
		
			
				Re: [A] Modyfikacja układu
				
Napisane: 
24 lut 2014 15:45:37 
				przez Sovviet
				Ja w 2.3 wywalilem kata i mam tylko koncowy  asrodkowy to tylko przelot i odglos silnika sie nic nie zmienil wiec mimo wszystko koncowy wystarczy.
Bez koncowego chodzi jak polaczenie harleya z traktorem^^