Cześć!
Wymiana klocków i płynu jest jak najbardziej wskazana (nawet jak samochód hamuje

)
zobacz czy to pomoże. Może przy wymianie płynu zejdzie jakiś syf z przewodów - przy
wymianie staraj się przepuścić płyn przez ukłąd tak jak przy odpowietrzaniu aż będzie nowy
lał się z odpowietrzników bo sama wymiana w zbiorniczku nic nie daje. Czasami taki syf potrafi
zapchać przewody i hamuje słabo.
W Fiacie Brava (przy tym to frota jest bezawaryjna

) była taka przypadłość przewodów
elastycznych przy kołach że po kilku latach guma puchła wewnątrz i przewód nie miał
drożności, kończyło się to albo brakiem hamulców albo blokowaniem hamulców. Pomagała
wymiana (pewnie znowu ma parę lat).
A jak nie pomoże to co powyżej to masz randkę z pompą. Od razu możesz sprawdzić czy
nie masz przecieków między sekcjami, jak są to zaczynaj od regeneracji pompy.
Pozdrawiam
Michał
Michał
------------------------------------------------------------------
BYŁ: OPEL Frontera B 2000r LONG, 2,2 16V+LPG, Pirelli Scorpion A/T 31" (no około 275/70R16

)
JEEP GC WJ 4.0 2000r LAREDO Lift +4" ,Hankook DynaPro ATm RF10 245/75 R16, K&N, Magnaflow