Może komuś przyda się taki oto foto-poradnik:
http://forum.opel24.com/printview.php?t=22484&start=9I ja również parę godzin temu regenerowałem zacisk. W moim zestawie naprawczym był komplet gumek:
![Obrazek](http://img412.imageshack.us/img412/8224/dscf1707.jpg)
Wypchnąłem tłoczek, wyczyściłem go jak i cylinder papierkiem wodnym. Z zewnątrz pilnikiem do metalu i szczotką drucianą. Na koniec srebrol (dla picu
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
) i zacisk jak nowy. O dziwo nie musiałem odpowietrzać całego układu tylko to jedno koło. Ważne, aby nie dopuścić do zbyt dużego ubytku płynu. Dolewałem dot3 - przezroczysty ale w zbiorniczku był zielony. Podobno można mieszać. Nie miałem czym zacisnąć przewodu więc zaślepiłem go wkręcając śrubę z miedzianymi podkładkami. Nie spieszyłem się z tym za bardzo ale pilnowałem , żeby z pojemniczka nie wybył płyn. Po wszystkim przejechałem parę km i jest git.
Niżej jeszcze parę fotek:
zacisk przed czyszczeniem:
![Obrazek](http://img197.imageshack.us/img197/1803/dscf1701p.jpg)
i po tej operacji:
![Obrazek](http://img209.imageshack.us/img209/3508/dscf1708.jpg)
tłoczek również po czyszczeniu papierkiem wodnym:
![Obrazek](http://img340.imageshack.us/img340/6207/dscf1698.jpg)
wyczyszczony, gumki wymienione, pomalowany i założony na koło:
![Obrazek](http://img209.imageshack.us/img209/6681/dscf1713.jpg)
![Obrazek](http://img42.imageshack.us/img42/6803/dscf1714r.jpg)
Mam nadzieję , że nie dobijam was tymi zdjęciami ale osobiście jestem wzrokowcem i tego typu pomoce dydaktyczne są mi zawsze bardzo pomocne
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)