Może komuś przyda się taki oto foto-poradnik:
http://forum.opel24.com/printview.php?t=22484&start=9I ja również parę godzin temu regenerowałem zacisk. W moim zestawie naprawczym był komplet gumek:

Wypchnąłem tłoczek, wyczyściłem go jak i cylinder papierkiem wodnym. Z zewnątrz pilnikiem do metalu i szczotką drucianą. Na koniec srebrol (dla picu

) i zacisk jak nowy. O dziwo nie musiałem odpowietrzać całego układu tylko to jedno koło. Ważne, aby nie dopuścić do zbyt dużego ubytku płynu. Dolewałem dot3 - przezroczysty ale w zbiorniczku był zielony. Podobno można mieszać. Nie miałem czym zacisnąć przewodu więc zaślepiłem go wkręcając śrubę z miedzianymi podkładkami. Nie spieszyłem się z tym za bardzo ale pilnowałem , żeby z pojemniczka nie wybył płyn. Po wszystkim przejechałem parę km i jest git.
Niżej jeszcze parę fotek:
zacisk przed czyszczeniem:

i po tej operacji:

tłoczek również po czyszczeniu papierkiem wodnym:

wyczyszczony, gumki wymienione, pomalowany i założony na koło:


Mam nadzieję , że nie dobijam was tymi zdjęciami ale osobiście jestem wzrokowcem i tego typu pomoce dydaktyczne są mi zawsze bardzo pomocne
