Witamy ! |
---|
|
cezar82 napisał(a):Witam mam problem. Przy hamowaniu ściąga mnie w lewo. co to może być. bylem u gumiarza wzwazyl kola. Oczyściłem tarcze i klocki i dalej jest to samo. ma ktoś jakieś pomysły? podczas jazydy tez delikatnie mnie ściąga w lewo.
maciar napisał(a):Jak pęknie gumka na prowadzeniu zacisku to tak może zardzewieć ze prowadnicy nie wyjmiesz.Może brać jeden klocek ibędzike zciągać.Zreszta jak gumka pęknie to często awaria
jrzeuski napisał(a):Pompa daje ciśnienie na cały układ, ale lewe przednie koło jest zasilane z trójnika zaraz przy pompie a prawe oraz tył z trójnika na prawym górnym wahaczu.
Może rurki lub trójniki układu hamulcowego są zapchane? Tył hamuje dobrze? Jeżeli tak, to sprawdź przewody na prawym wahaczu.
Zgodnie z regulaminem długo nieużywane konta są usuwane. Wcześniej użytkownik dostaje maila z przypomnieniem. Jeśli nie zareaguje to zakładamy, że forum już go nie interesuje.quaker napisał(a):(nawet coś szukałem pomocy na tym forum, ale widzę, że tamto konto administracja usunęła?!)
Obwód jest jeden (przynajmniej w wersji bez ABS) oparty na trójnikach. Pierwszy jest zaraz przy pompie i zasila przednie lewe koło. Następny jest przy prawym wahaczu i zasila prawe przednie koło. Kolejny jest na tylnym moście i zasila oba tylne koła. Z tego wniosek, że skoro tylko lewe przednie koło Ci dobrze hamuje, to układ za pierwszym trójnikiem jest zapowietrzony, czyli tył też praktycznie nie hamuje i jak depniesz na piasku to zostaje ślad tylko po jednym kole, zgadza się?- Jak jest z układem hamowania we Frotce? Cały czas wydawało mi się, że hamują koła po przekątnej - (Prawy Przód + Lewy Tył i Lewy Przód + Prawy Tył), wyżej napisano, że lewe koło jest osobno a cała reszta osobno (jaki w tym sens?) - jak to w końcu jest?
W A przed 95r. były inne pompy niż w późniejszych Frotkach. Poszukaj pompy ze starego anglika, ale moim zdaniem pompę masz OK skoro jedno koło hamuje, więc po prostu dobrze odpowietrz układ. Ogólnie to jest z tym masakra i przelanie całego płynu nie jest gwarancją sukcesu. Podejrzewam, że powodem jest przewód powrotny z korektora do pompy, który też musi być odpowietrzony i trzeba po prostu zrobić 2 "okrążenia" układu przy odpowietrzaniu. Przy ABS może być z tym jeszcze trudniej.- Czy serwo hamulcowe z wersji Frontery B (99r) spasuje do wersji A (94r)? Nie udało mi się dostać nowej pompy do mojej wersji, więc najlepszym wyjściem była by wymiana pompy na inną (+ serwo). To właśnie pompę podejrzewam o całe zamieszanie.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość