dolas napisał(a):ale co ma servo lub vacum pompa do lampki min poziomu oleju?
czy ta lampka też jest tam podłączona?
A nie mam pojęcia jak się ma do kontrolki oleju.
Napisałeś o kontrolce poziomu płynu. i ma/może mieć ona kilka znaczeń: np, zaciągnięty hamulec pomocniczy, niski poziom plynu, brak lub słabe podciśnienie w układzie wspomagania hamulców, zużyte klocki ...
W innym temacie napisałes że wymieniłeś przewody hamylcowe (tak? jeśli dobrze pamiętam). Spierdzieliłeś proces odpowietrzania i masz pozamiatane. trochę się pomęczysz i odpowietrzysz. Nie masz ABS to będziesz miał mniej roboty.
Podejrzewam że pedał hamulca jest miękki/twardy. Tu też trzeba określić co oznacza miękki. Jak jest miękki to zawsze jest miękki ,nie twardnieje. Jeśli po pod pompowaniu robi się twardy a nie hamuje.czyli W czasie hamowania najpierw idzie do podłogi, podpompujesz zaczyna hamować, pompujesz dalej robi się twardy i nie hamuje, Jeśli tak to ewidentnie zapowietrzony.
Kilkukrotne szybkie naciśnięcie pedału powoduje jego podniesienie lecz jeśli nie odbija się to na skuteczności hamowania, to jest ok. Ale jeśli zapala się kontrolka poziomu płynu (czy inna związana z hamulcami) to podejrzewać należy małe ciśnienie w układzie (pompa), podciśnienie (vacum), lub serwo.