jrzeuski napisał(a):Zgodnie z regulaminem długo nieużywane konta są usuwane. Wcześniej użytkownik dostaje maila z przypomnieniem. Jeśli nie zareaguje to zakładamy, że forum już go nie interesuje.
Pewnie tak było, na forum wpadam niestety tylko jak szukam pomocy, bądź z czymś jest problem, co jak na razie na szczęście nie zdarza się zbyt często, choć ten układ hamulcowy męczy mnie od dłuższego czasu :-/
Z pompy wychodzą dwa przewody które idą do tych trójników o których wspomniałeś - stąd wydawało mi się oczywiste, że układ jest podzielony na 2.
Czyli jeśli dobrze zrozumiałem - lewe koło jest zasilane z jednego wyjścia z pompy, a trzy pozostałe z drugiego, zatem ten drugi obwód będzie straszliwie długi, "przepompuję" go jeszcze raz.
Trochę szperałem po forum i doczytałem się informacji, że "DOT4 jest rzadszy od DOT3". Na korku napisano DOT3, natomiast na płynie jest informacja, że można mieszać z innymi DOT'ami, może tutaj też jest (jakiś) problem...
Co do hamowania, to patrzyłem na to w inny sposób, że jedno koło hamuje za mocno, a nie 3 koła hamują gorzej - brzmi lepiej, prawda?
![Razz :-P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Sprawdzę z tym mocniejszy zahamowaniem na piasku które koła złapią szybciej, pewnie lewe przednie złapie od razu, a trzy pozostałe dopiero później.