| Witamy ! | 
|---|
| 
						
							 | 
					

cinek1983059 napisał(a):ja mając sporta A z mostami z B(czyli tył tarczo bęben)nie zauważyłem ani nigdy nie poczułem żeby tył mnie wyprzedzał jak wywaliłem korektor, a auto max odchudzone jedyny ciężar z tyłu to koło i butla LPG, ale brak zbiornika PB, tym bardziej nie powinno być takiego efektu w longu w którym zazwyczaj codziennie wozicie nie potrzebny szpej.

  
  .wszystko jak to się mówi "książkowo",ręczny "żyleta". podsumowując tą całą operacje wymiany tylnych szczęk i cylinderków to najważniejsze wg mnie żeby dobrze ustawić nowe szczęki do bębna(żeby z lekkim oporem się koło obracało,szybciej dopasują się do bębna),dobrze odpowietrzyć układ(ja robiłem jak brum wcześniej pisał czyli LT PT KOREKTOR),no i parę km trzeba niestety przejechać aż szczęki się ułożą do bębnów.potem niema bata!,musi hamować! 
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość