Strona 1 z 7
		
			
				[A] Luz na przekładni kierowniczej, regulacja...
				
Napisane: 
26 mar 2008 16:44:36 
				przez wojtekkk
				albo wspornik układu kierowniczego ,albo drążek środkowy, albo rozbita sama przekładnia
			 
			
		
			
				
				
Napisane: 
26 mar 2008 18:51:59 
				przez nightman
				a czy luz masz też przy pracującym silniku?
i drugie pytanie...ta frotka do sprzedania to ta z luzami bo pisze że stan idealny... 

 ?
 
			 
			
		
			
				
				
Napisane: 
26 mar 2008 19:08:04 
				przez FROTERKA
				Nightman  
  
 
			 
			
		
			
				
				
Napisane: 
26 mar 2008 19:12:18 
				przez wojtekkk
				nightman napisał(a):a czy luz masz też przy pracującym silniku?
i drugie pytanie...ta frotka do sprzedania to ta z luzami bo pisze że stan idealny... 

 ?
 
słuszna uwaga-jest róznica podczas pracy pompy
 
			 
			
		
			
				
				
Napisane: 
26 mar 2008 20:53:47 
				przez pomyslowydobromir
				nightman napisał(a):a czy luz masz też przy pracującym silniku?
i drugie pytanie...ta frotka do sprzedania to ta z luzami bo pisze że stan idealny... 

 ?
 
no pieknie to kolego skojarzyłes-brawo. luz idealny
 
			 
			
		
			
				
				
Napisane: 
27 mar 2008 14:17:59 
				przez PABLO
				Siemka możesz pobawić się regulacją w przekładni kierowniczej.
			 
			
		
			
				
				
Napisane: 
27 mar 2008 17:31:08 
				przez nightman
				pobawić czy nie...bo frotka na wyłączonym silniku, kiedy to wspomaganie nie działa lekki luzik ponoć mieć może. Luzik ten jest automatycznie wykasowany po uruchomieniu silnika.
Ostaje pytanie jakie zadałem deczko wcześniej.
			 
			
		
			
				
				
Napisane: 
30 mar 2008 13:41:06 
				przez sick69
				to ja sie podlacze do tematu...u mnie luz jest i na postoju i gdy silnik pracujeje...i tu pytanie co z tym zrobic...slyszlem o jakiejs regeneracji ale wiecekj nic nie wiem... 

 
			 
			
		
			
				
				
Napisane: 
30 mar 2008 19:21:13 
				przez wojtekkk
				najpierw znajdź przyczyne luzu a potem regeneruj--luż układu kierowniczego to nie tylko przekładnia ale i końcówski drążka środkowego, wybity wspornik i wszystkie pozostałe elementy przedniego zawieszenia--skup sie na kontroli pierwszych trzech
			 
			
		
			
				
				
Napisane: 
30 mar 2008 22:32:58 
				przez turysta
				Co Wy ludzie?
Miedzy drzewa nie trafiacie 
 
Jeżeli tym samochodem upalacie poza czarnym, to zapomnijcie o zachowaniu czegokolwiek w "bezluzowej" kondycji, ja już sie wyleczyłem - po wymianie wszystkiego i jednym czynnym "łikendzie" - wszystko do wymiany od nowa, dosłownie...abonament w hurtowni już mam!
pzdr dla exploratorów frtki 

 
			 
			
		
			
				
				
Napisane: 
31 mar 2008 01:05:26 
				przez nightman
				turysta napisał(a):Co Wy ludzie?
Miedzy drzewa nie trafiacie 
 Jeżeli tym samochodem upalacie poza czarnym, to zapomnijcie o zachowaniu czegokolwiek w "bezluzowej" kondycji, ja już sie wyleczyłem - po wymianie wszystkiego i jednym czynnym "łikendzie" - wszystko do wymiany od nowa, dosłownie...abonament w hurtowni już mam!
pzdr dla exploratorów frtki 

 
szanowny kol. coś tu demonizuje z tymi luzami...
 
			 
			
		
			
				
				
Napisane: 
31 mar 2008 08:22:02 
				przez sick69
				bylem szarpakach luzów w zawieszeniu nie stwierdziłem no może delikatnie jednej końcówki...aa dorgi turysto licze sie z tym ze po jezdzie po za czrnym luzy beda tylko ze te moje sa dosc uporczywe po 5 cm kierownica chodzi na boki....pzdr 

 
			 
			
		
			
				
				
Napisane: 
31 mar 2008 08:54:14 
				przez wojtekkk
				aby sprawdzić te 3 elementy o których wspomniałem nie wymagają szarpaka a nawet(być może jestem w błedzie)diagnosta na szarpaku bedzie sprawdzał luz na końcówkach wachaczy i ewentualnie końcówki drążka kierowniczego ale raczej nie zwróci uwagi na drążek środkowy i wspornik
poproś kumpla by kręcił kólkiem a ty pod auta i patrz gdzie masz przeskok
			 
			
		
			
				
				
Napisane: 
31 mar 2008 09:07:32 
				przez sick69
				dzieki za instrukcje zaraz po robocie to sprawdze 

 ....
 
			 
			
		
			
				Układ kierowniczy
				
Napisane: 
28 mar 2009 13:26:25 
				przez goralHC
				Mam problem z kierownicą. Jak nią kręcę to ociera o coś i ma bardzo duży luz. Tzn można nią ruszać w górę i dół.
			 
			
		
			
				Re: LUZ W KIEROWNICY  ???????  WIESZ COŚ  NA TEN TEMAT ??
				
Napisane: 
29 kwi 2009 14:35:22 
				przez qras
				Witam
U mnie mechanior zdiagnozował luz na kolumnie kierowniczej na wieloklinie.
Czy gdzieś to można zregenerować albo kupić nówkę??
pozdrawiam
			 
			
		
			
				Re: LUZ W KIEROWNICY  ???????  WIESZ COŚ  NA TEN TEMAT ??
				
Napisane: 
29 kwi 2009 20:34:59 
				przez makar
				góral poszło Ci sterowanie położeniem kierownicy rozbierz plastiki i zobacz czy sprężynki nie pospadały
			 
			
		
			
				Klik klik w kierownicy i luz
				
Napisane: 
19 maja 2009 16:21:20 
				przez Krzykku
				Zaczęło mi coś klikać w kierownicy i pojawił się mały luz, dokręciłem śrubkę tam gdzie jest na płaski śrubokręt aż wspomaganie nie dawało rady  

  a luzik i klikanie nie zniknęło. Przyjrzałem się lepiej gdzie to klika i po zsunięciu (pod maską) takiej prostokątnej gumowej osłony okazało się że to na tym kwadraciaku w środku klika. Jak poruszać tym wałkiem w kierunku przegubu (w stronę akumulatora) to jest tam właśnie luz i tam klika - rusza się na boki tak o kilka mm - czy to podlega jakiejś regulacji czy trzeba się rozglądać za nowym elementem? i jak to się fachowo nazywa?
 
			 
			
		
			
				Re: Klik klik w kierownicy i luz
				
Napisane: 
19 maja 2009 18:55:09 
				przez mazurkas007
				
			 
			
		
			
				Re: Klik klik w kierownicy i luz
				
Napisane: 
19 maja 2009 19:05:56 
				przez michal 2,8tdi
				ja tez nic nie zrozumiałem oprócz tego ze ma luz na kierownicy,coś mu klika w przekładni i pompę od wspomagania chce zajechać 
