Witamy ! |
---|
|
michal1420 napisał(a):edit:
no i mija jakis czas i luz ten co pozostał doprowadza do tego ze powyzej 80/100 na godzine ciezko jest utrzymac auto na swoim pasie, staje sie to juz niebezpieczne jak mnie wybilo na koleinach ze miałem smierc w oczach juz, no i namierzam juz nową przekladnie ale zmartwiła mnie opinia ze szczesciem bedzie znalezc uzywke bez tego luzu, no i tak sie zastanawiam czy jest sens wobec tego, srube dokreciłem juz chyba na maks i dalej jest ten luz i o tyle gorszy ze nie ma łagodnego przejscia "z luzu" az załapie, tylko gwałtowne i nie bardzo idzie wczuc sie w to tak jak było przed dokrecaniem tej sruby na przekladni, i moje pytanie jest takie czy ktos dlubał w tej przekładni i orientuje sie co tam sie zuzywa zeby ewentualnie zregenerowac dorobic wymienic jakis element zeby nie było tego luzu? bo jak mam kupic uzywke w ktorej itak bede sie meczył z tą za...raną srubka to sie zastanawiam czy jest sens
gpanasiuk napisał(a):...Jak już przekładnia złapie luz to regulacja pomoże na krótki czas i dalej jest to samo a nawet gorzej. Pomoże jedynie wymiana, bo koszty regeneracji ok. 500 zł...
Nix2 napisał(a):I z jakim skutkiem ? Pozytywnym?
Powrót do Zawieszenie i układ kierowniczy
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość