[B LONG] Lift ironman vs kayaba (50% taniej ale 0,5" mniej)

Witam,
chciałbym potwierdzić moją teorię.
Lift 2" na sprężynach ironman mamy głównie dzięki ich długości - ironman model IRONNISS018B/0F - daje nam długość 427mm przy średnicy druta 14mm - może być twardo, choć to pojęcie względne.
2" to zgodnie z google ~5cm
Koszt ironmanów to 600 PLN na okragło.
Alternatywą (chyba) jest opcja dwukrotnie tańsza (300 PLN/komplet) i chyba "miększa" czyli spręzyny KYB model KYB RA5732 oferujący długość sprężyny na poziomie 414mm i grubości druta 12,5
-----------
Różnica to tylko/aż 1,3 cm na wysokości sprężyny - czyli 0,5"
Reasumując - jeżeli na sprężynę nie działają jakieś mi nieznane parametry - kupując ironmany dźwigam auto o 2" czyli 5 cm / kupując KYB dźwigam auto o 1,5" czyli o 3,5 cm
dobrze ja to rozumuję ?
I jeżeli kupię KYB (umowne) 1,5" + do tego jak będzie mi mało - dokupię podkładki 5cm - zyskam 3,5" ewentualnie 3" jak to wszystko siądzie kosztem zbliżonym do ironmanów z komfortem raczej na + ?
i co na taki lift powie przód - uda się "skręcić" czy trzeba coś dorabiać/przerabiać ?
chciałbym potwierdzić moją teorię.
Lift 2" na sprężynach ironman mamy głównie dzięki ich długości - ironman model IRONNISS018B/0F - daje nam długość 427mm przy średnicy druta 14mm - może być twardo, choć to pojęcie względne.
2" to zgodnie z google ~5cm
Koszt ironmanów to 600 PLN na okragło.
Alternatywą (chyba) jest opcja dwukrotnie tańsza (300 PLN/komplet) i chyba "miększa" czyli spręzyny KYB model KYB RA5732 oferujący długość sprężyny na poziomie 414mm i grubości druta 12,5
-----------
Różnica to tylko/aż 1,3 cm na wysokości sprężyny - czyli 0,5"
Reasumując - jeżeli na sprężynę nie działają jakieś mi nieznane parametry - kupując ironmany dźwigam auto o 2" czyli 5 cm / kupując KYB dźwigam auto o 1,5" czyli o 3,5 cm
dobrze ja to rozumuję ?
I jeżeli kupię KYB (umowne) 1,5" + do tego jak będzie mi mało - dokupię podkładki 5cm - zyskam 3,5" ewentualnie 3" jak to wszystko siądzie kosztem zbliżonym do ironmanów z komfortem raczej na + ?
i co na taki lift powie przód - uda się "skręcić" czy trzeba coś dorabiać/przerabiać ?