Strona 1 z 1

Regulowane zawieszenie......

PostNapisane: 16 sty 2012 15:50:00
przez Argail75
Witam , Pozdrawiam i mam male pytanie... Czy ktos moze wie , czy mozna zamontowac regulowane zawieszenie we Fronterze B 3.2 2000r ? I jesli tak to jaki byl by to koszt..? Oplaca sie wogole...? Bede bardzo wdzieczny za jakies info :)
Milego dnia zycze :beer:

Re: Regulowane zawieszenie......

PostNapisane: 16 sty 2012 15:55:13
przez jrzeuski
Przecież jest regulowane. Przód reguluje się kluczem a tył płytami chodnikowymi lub workami z piaskiem :D

Re: Regulowane zawieszenie......

PostNapisane: 16 sty 2012 16:14:30
przez Argail75
Dzieki ,dzieki..... widze ze dostalem odp. od speca :razz: Poprostu jestem zainteresowany tym. Slyszalem cos o jakis gwintowanym zawieszeniu , ale nie wiem czy to tylko ploty. Zapytalem wiec specjalistow :1:

Re: Regulowane zawieszenie......

PostNapisane: 16 sty 2012 16:51:02
przez RudeBoy
argail75 napisał(a):Dzieki ,dzieki..... widze ze dostalem odp. od speca :razz: Poprostu jestem zainteresowany tym. Slyszalem cos o jakis gwintowanym zawieszeniu , ale nie wiem czy to tylko ploty. Zapytalem wiec specjalistow :1:


tia... gwintowane zawieszenie do frontery...
To by się wiązała z absolutną przebudową zawieszenia auta. Choć w sumie dobrze Ci jrzeuski napisał przód już jest "gwintowany".

Tylko wyjaśnij nam po co Ci jakieś regulowane zawieszenie... bo ja rozumie, że masz tu na myśli wysokość zawieszenia a nie zmianę jego parametrów tłumienia...?

Re: Regulowane zawieszenie......

PostNapisane: 16 sty 2012 18:27:38
przez adrianee36
Gwinta to mozna w plaskaczu zamontowac, do drftu albo cos w ten styl. tutaj to raczaj mozna na tył zamontowac poduszki http://moto.allegro.pl/poduszki-powietr ... 96677.html bedzie wtedy mozna wyrównac samochód jak dowalimy 5 osób i bagrze.

Re: Regulowane zawieszenie......

PostNapisane: 16 sty 2012 23:20:06
przez Argail75
Nie ukrywam ze znam sie na tym jak stonka na różach :-| Wydawalo mi sie ze cos takiego jest mozliwe. Planowalem obnizac sobie auto w miescie czy tez w trase , a podnoscic gdy wjade w teren. Wydaje mi sie wzrokowo ,ze jakos to u mnie nisko jest wszytko. Na razie sie rozgladam i tyle. W czerwcu mam zamiar jechac na ten zlot wiec jeszcze sie posmiejecie ze mnie jak cos :dyskusja: Pozdrawiam

Re: Regulowane zawieszenie......

PostNapisane: 16 sty 2012 23:29:38
przez RudeBoy
argail75 napisał(a):Nie ukrywam ze znam sie na tym jak stonka na różach :-| Wydawalo mi sie ze cos takiego jest mozliwe. Planowalem obnizac sobie auto w miescie czy tez w trase , a podnoscic gdy wjade w teren. Wydaje mi sie wzrokowo ,ze jakos to u mnie nisko jest wszytko. Na razie sie rozgladam i tyle. W czerwcu mam zamiar jechac na ten zlot wiec jeszcze sie posmiejecie ze mnie jak cos :dyskusja: Pozdrawiam


zaśtam pośmiejemy...
Powiemy i pokażemy co i jak i za jakiś czas sam się będziesz z śmiał ze swojego pomysłu. Z zawiasem w terenówkach jest tylko jeden kierunek - w górę 8:)

a jak chcesz wiedzieć czy Ci za nisko nie siedzi ta frota bierz metr i zmierz odległość pomiędzy środkiem piasty czyli środkiem koła a krawędziom błotnika.
Tak jak tu:
http://www.mwds.pl/frota/lift/lift_f.jpg

Seryjnie w B Frocie jest ok 48cm

Re: Regulowane zawieszenie......

PostNapisane: 11 lut 2012 13:45:35
przez Argail75
Tak jak mowilem - nie znam sie na tym. Myslalem ze juz ktos cos takiego ma i domyslam sie ze nie jest to tania sprawa.

-- Dodano 11 lut 2012 13:45:35 --

Jakis czas temu zmierzylem tak jak mi poradzono , no i z tylu od srodka piasty do krawedzi plastiku przy nadkolu jest 48cm a z przodu 44cm. Na tym zdjeciu w odpowiedzi zobaczylem ze jest 55cm - rozumiem ze te 55cm jest po modyfikacji jakiejs.

Re: Regulowane zawieszenie......

PostNapisane: 11 lut 2012 13:46:56
przez jrzeuski
argail75 napisał(a):rozumiem ze te 55cm jest po modyfikacji jakiejs.
To się lift nazywa.