
klejnus napisał(a):Zamówione kyb oryginalne. Beda na poniedziałek.

Witamy ! |
---|
|
klejnus napisał(a):Zamówione kyb oryginalne. Beda na poniedziałek.
klejnus napisał(a):Ile wytrzymają takie amorki? Teren okolicznościowo póki co.
klejnus napisał(a):Ja znów mam takie myślenie że, np u Jacka amory wytrzymają dłużej niż u kogoś kto się uczy:P Może sie mylę ale dzis jak wbiłem się w dziure to wnet znalazłem sie na drugim siedzeniu:P Zobaczymy jak sie spisywać będą nowe amorki
klejnus napisał(a):Jechałem bez reduktora droga była w miarę no i kałuże były ok ale jedna byla za bardzo głęboka:D I czy lift ma wpływ na stare amory? Bo boje się ze jak podniosę tył to i tylne będę musiał wymienić a póki co sa ok według diagnosty. I ogólnie to kyb dobra firma? I trzymać sie olejaków tak?
klejnus napisał(a):Też tak zrobię bo z funduszami kiepsko. Czekam na odzew blooda co jak za dystanse. Ogólnie myślałem czy tylu nie robić na 3" bo butla gazowa i inne pierdoły swoje ważą. Jednak zrezygnowałem bo czasami tylne amory by się skończyły a na nowe brak kasy. I tak na marginesie skoro oryginalne dobrze się sprawują to co dają lepszego irony +2"?
wedkarz napisał(a):Dobra czas coś wykombinować dlatego szukam sensownego rozwiązania.
Mianowicie przyszedł czas na wymianę przednich amorków i tak na stronie 4cars znalazłem wymiary amorków :
Frota A przód : 268mm - 392mm
Myślałem żeby zastosować na przód od B wersji (tylne) - 298mm - 473mm
Ewentualnie znalazłem opcję od innego pojazdu : 296mm - 502mm
Mam jeszcze 330mm -480mm
Coś polecicie ?
Może od czegoś innego macie sprawdzone byle nie żuk
wedkarz napisał(a):Także tego![]()
Skoro od żuka pakują a są dużo dłuższe to chyba od froty B skoro są krótsze to będą pasować.
Jeżeli się mylę proszę mi to łopatologicznie wytłumaczyć bo
wedkarz napisał(a):No proszę a jednak![]()
To przy wymianie na żukowskie jednak zabawy trochę jest![]()
A żeby "przedłużyć odbój" należy ?
Powrót do Zawieszenie i układ kierowniczy
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość