Listek1212 napisał(a): powiem co nieco o tych amorkach od Trooper'a

Założyłem je, pasują prawie idealnie. Dolne mocowanie w oryginalnym jest trochę większe, tulejka przez którą przechodzi śruba weszła bardzo ciasno. Trochę smaru i wskoczyła ale trzeba było użyć odpowiednich argumentów czyli młotka

Wymiary??? Po ściśnięciu amorki od frotki są krótsze o ok 2cm. Amortyzator od Troopera po rozciągnięciu do oporu ma 56cm. Jest to długość liczona od środka otworów na śruby. Jazda na nich dużo lepsza jak na starych, także jak za cenę 72zł/szt polecam
Pozdrawiam
Tomek
Cofam to co napisałem wyżej!!!! Dzisiaj jadąc po asfalcie usłyszałem dziwny metaliczny stukot, po przejechaniu 5km dźwięk się nasilił

Po zatrzymaniu okazało się, że NOWY!! amortyzator który założyłem 11 dni temu pękł

Całkowicie oderwało się górne mocowanie.. Jak wróciłem do domu (niestety musiałem skończyć pracę i zrobić jeszcze 60km na trzech amorkach), po zajżeniu pod auto ogarnął mnie szok

Amortyzator, który był nowy juz zdążył zardzewieć, guma w tulejce prawie wyleciała a mocowanie pękło jakby było z plastiku

Także nie polecam tego kompletu!!! napisałem do faceta, ciekawe co odpisze. Amortyzatory maja 2 lata gwarancji...Mi pozostaje poszukanie jednak czegos oryginalnego.. Dla zainteresowanych fotka...:
Była Vectra A 2,0 c20ne 2000 GT Limyted Edyszyn 95':(
Była Frontera A 2,0 x20se Sport 95', LSD, BF Goodrich All terrain...

Jest Renault Scenic 1,6 16v 2000r, bez liftu i wyciągarki
