



Jaki smar sie wciska we sworznie bo gorne maja otwor pod kalimatki ?
Witamy ! |
---|
|
RudeBoy napisał(a):Gdzie kupowałeś sworznie 555?
Bo niby wszędzie są a nigdzie nie ma.
Kalamitkę sobie trzeba wkręcić.
speed napisał(a):Co do gum przedniego górnego wahacza założyłem te Ted gum i jak dla mnie są bardzo kiepskiej jakości Przy samochodzie z orurowaniem i wyciągarka nie wytrzymały pół roku. Teraz zastanawiam się nad tymi z Olkusza trzeba przetestować.
Dobrze kombinujesz, wahacz trzeba wyjąć cały i rozbierać go dalej na stole. Zanim zabierzesz się do odkręcania dwóch śrub prostopadłych do ramy, rozłącz górny sworzeń (lub odkręć jeśli już masz przełożony pod wahacz). Wahacz musi być luźny przy odkręcaniu (dać się ręką podnosić).Prorok78 napisał(a):Problem koncepcyjny mam jak wyjąć wahacz...
Domyślam się że odkręcic musze te śruby które ida w ramę, prostopadle do osi samochodu tak? A dopiero później 2 nakrętki z długiej śruby która idzie wzdłużnie?
Przewód zaciskasz powyżej wahacza, odkręcasz od zacisku, odkręcasz wspornik na wahaczu i da się przewód przełożyć przez wahacz, żeby go uwolnić. Po zamontowaniu wahacza z powrotem do odpowietrzenia będziesz miał tylko to koło, przy którym grzebałeś.A co z przewodami ham? Trzeba czy nie trzeba rozkręcać? Bo jeśli tak to potem zapewne odpowietrzenie plus dolewka płynu ?
nesfor napisał(a):Hej Prorok78,
Moje spostrzeżenia:
Demontaż :
w wersji stock'owej:
- trzeba rozszczelnić układ hamulcowy .
w wersji motanej :
- ja u siebie naciąłem górne mocowanie przewodu hamulcowego w ramie i nie musiałem nic rozszczelnić tylko trochę jest akrobacji z przekładaniem zacisku przez środek wahacza ale się da
Części zamienne
Pierwsze które kupiłem Yamakasi czy jakoś tak rozpadły się po paru miesiącach, Teraz mam marki Febest z tym ze coś pokręciłem i chyba zamówiłem te http://febest.eu/ARM_BUSHING_UPPER_ARM/ISAB-002 , i mam je już rok i żyją. Maiłem z nimi jednak problem ze miały spory luz w wew tulei, może to dlatego ze były od isuzu ?!?!? W każdym bądź razie zrobiłem sobie wewnętrzne tuleje z blaszki i poskładałem wszystko na prasie.
jrzeuski napisał(a):Rurki od hamulców nie powinny przeszkadzać w wyjęciu wahacza. Chyba, że jakiś amator wymieniał fabryczne i poprowadził nowe tak, że teraz kolidują
jrzeuski napisał(a):Rurki od hamulców nie powinny przeszkadzać w wyjęciu wahacza. Chyba, że jakiś amator wymieniał fabryczne i poprowadził nowe tak, że teraz kolidują
Powrót do Zawieszenie i układ kierowniczy
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość