Witamy !



long 96r wymiana amorów tył górna sróba obrobiona nakretka

long 96r wymiana amorów tył górna sróba obrobiona nakretka

Postprzez kuku54 » 13 paź 2010 21:18:55

witam zakładam nowy temat nie przeszukawszy forum z tego wzgledu ze auto stoi rozebrane a bardzo pilnie potrzebne na jutro,
auto stoi na pienkach tylne koła zdjete i dolne sróby amorów odkrecone górne za chiny nie chca sie odkrecic nie dosc ze od strony nakretki przeszkadza blacha zeby załozyc klucz oczkowy( i płaskim pieknie sie obrabiają) lub nasadke to i od strony łba nie da rady przekrecic, zostało ciecie tylko teraz pytanie jakie sróby kupic twardosc 8,8 i M12 napewno tylko teraz jaka długosc gwintu, sruba z pełnym gwintem chyba tam nie wystepuje ale pewnosci niemam, jak by ktos mógł mi podpowiedziec jaka sróbe kupic, auto musze złozyc do 14 i niewiem co robic boje sie ciąc w ciemno bo moze wystepuja tam jakies specycficzne sróby i udupie sie na pare dni
kuku54
 

Re: long 96r wymiana amorów tył górna sróba obrobiona nakretka

Postprzez kasalka » 13 paź 2010 22:20:08

A nie możesz zmierzyć całej śruby? daj jakieś 2cm na gwint i masz. Zastanów się czy cięcie ma sens. Nie wiem jak to wygląda ale skoro masz utrudniony dostęp to jak chcesz wybić uciętą śrubę?
Nic na siłę złóż z powrotem, potraktuj jakimś srodkiem penetrującym i zajmij się tym mając wiecej czasu i bez presji.
pier...e konwenanse
Pozdrawiam Łukasz
Avatar użytkownika
kasalka
Nałogowiec Ekstremalny
Nałogowiec Ekstremalny
 
Posty: 432
Obrazki: 18
Dołączył(a): 30 maja 2008 22:20:52
Lokalizacja: Stara Wieś
Pochwały: 2
Województwo: Świętokrzyskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: long 96r wymiana amorów tył górna sróba obrobiona nakretka

Postprzez Balkandriver » 13 paź 2010 23:13:39

Dokładnie - na spokojnie.
Oczyść druciakiem gwint, penetrol, przedłużka na klucz od strony nakrętki, blok z oczka na łbie śruby i musi pójść.
Wielokrotnie to robiłem, klucze się zmieszczą. Nie tnij w ciemno, bo dopiero staniesz w połowie roboty.
No chyba, że masz total pod podwoziem, ale sądzę, że jakikolwiek syf da się zwalczyć.

A tak na przyszłość - jak coś ruszasz, to popuszczaj wszystkie śruby lekko, żebyś wiedział, że masz szanse.
Czasem jedna, franca, zniweczy Ci całe zamierzenie i wtedy trzeba albo odwrót, albo dla tej jednej wymyślić fortel.

BALKANDRIVER
Frontera 2.8 TDi - Long Distance Voyager
http://www.fotolandia4x4.com -> relacje, zdjęcia, filmiki
http://chomikuj.pl/balkandriver -> Mój chomik (nie tylko) Wędrowniczek
Spieszmy się kochać szuter, bo tak szybko odchodzi.
Avatar użytkownika
Balkandriver
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 1669
Obrazki: 63
Dołączył(a): 07 lip 2007 18:11:13
Lokalizacja: Smokogród
Pochwały: 8
Województwo: Małopolskie
Samochód: Frontera A 2.8TDI Long 1995-1996

Re: long 96r wymiana amorów tył górna sróba obrobiona nakretka

Postprzez kuku54 » 14 paź 2010 17:28:27

złożyłem wszystko spowrotem spróbuje w sobote na spokojnie mam zamiar wymienic jeszcze sworznie wachaczy mam nadzieje ze pojdzie lepiej niz z amorkami
kuku54
 

Re: long 96r wymiana amorów tył górna sróba obrobiona nakretka

Postprzez jrzeuski » 14 paź 2010 19:58:10

Powodzenia zwłaszcza z dolnymi. U mnie ktoś nie dał podkładek i wciągnęło nakrętki w wahacz. Wystawały może na pół centymetra i klucze się ześlizgiwały. Z kolei górne były diabelnie zapieczone. Teraz odkręcam sworznie parę razy w roku i problemu nie ma.
No mud, no fun
Frota A Long 2.5V6, simex 33", zawias +3", buda +2", drążki kierownicze HD + amortyzator skrętu, mosty 4.56 (przedni od B, tył z LSD), self-made snorkel i zderzaki stalowe, winch
Vectra B kombi 2.5V6 170KM
Vectra B kombi 2.0 16V - będzie WrakRace edition :twisted:

naprawy i motanie Frotek :arrow: SMS/PW/email/czat.
Avatar użytkownika
jrzeuski
Admin
Admin
 
Posty: 12020
Obrazki: 71
Dołączył(a): 18 mar 2008 10:25:22
Lokalizacja: Banino
Pochwały: 78
Województwo: Pomorskie
Samochód: Frontera A 2.5TDS Long 1996-1998

Re: long 96r wymiana amorów tył górna sróba obrobiona nakretka

Postprzez kuku54 » 14 paź 2010 20:53:06

z tymi sworzniami to troche kiche sprzedają te które ja kupiłem maja w paczce tylko zawleczke nakrętke i kalamitke a srób niema, wiadomo ze przy kazdej wymianie sruby nowe trzeba dawac, a na starych niema zadnych oznaczeń twardosci sruby o skoku gwintu to nawet nie wspomne, wystarczy twardosc sruby dobrac nie taka i ukreci sie przy nastepnej wymianie , wtedy nie tylko sworzeń ale i wachacz do wymiany .Do golfa jak kupuje to jest zawsze cały zestaw z srubami podkładkami itp
Ostatnio edytowano 14 paź 2010 21:04:34 przez kuku54, łącznie edytowano 1 raz
kuku54
 

Re: long 96r wymiana amorów tył górna sróba obrobiona nakretka

Postprzez brum » 14 paź 2010 20:57:24

kuku54 napisał(a):wystarczy twardosc sróby dobrac nie taka i ukreci sie przy nastepnej wymianie , wtedy nie tylko sworzeń ale i wachacz do wymiany


Twardość min 8.8, a jeśli się śruba urwie to ją wybijasz i tyle. To nie jest taki wynalazek że trzeba wahacz wymieniać.

I na litość...śruby, a nie śróby.
3.0 V6... '97...Federal Couragia MT 32", przedni most sztywny, winda, zderzak a'la Calmini, Snorkel, AVM...
Obrazek
Avatar użytkownika
brum
Maruda
Maruda
 
Posty: 9336
Obrazki: 2
Dołączył(a): 05 lip 2007 23:47:16
Lokalizacja: Chechło
Pochwały: 59
Województwo: Małopolskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: long 96r wymiana amorów tył górna sróba obrobiona nakretka

Postprzez kuku54 » 14 paź 2010 21:13:58

"Twardość min 8.8, a jeśli się śruba urwie to ją wybijasz i tyle. To nie jest taki wynalazek że trzeba wahacz wymieniać."

w tym przypadku faktycznie zapomniałem ze nakretki wystepują od spodu :oops:
kuku54
 


Powrót do Zawieszenie i układ kierowniczy



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość