Witamy !



Śruba wahacz górny + coś strzela przy kręceniu kierownicą.

Śruba wahacz górny + coś strzela przy kręceniu kierownicą.

Postprzez Wookash » 12 wrz 2010 13:38:15

Coś mi zaczęło strzelać podczas kręcenia kierownicą. Dźwięk jakby coś zaczepiało czasami nie strzela tak jakby się coś ułożyło a potem znowu. Oglądałem patrzyłem i nic nie zobaczyłem a strzela jakby z dołu pod silnikiem.

I druga sprawa to ukręcona śruba przy wahaczu. Czy taka śrubę się wymienia tzn. co trzeba kupić aby ją wymienić czy tylko śrubę czy coś więcej. I co jeszcze kupić/wymienić przy tej okazji.
Załączniki
SNC_100912_135919.jpg
SNC_100912_135919.jpg (75.67 KiB) Przeglądane 389 razy
SNC_100912_135905.jpg
SNC_100912_135905.jpg (60.46 KiB) Przeglądane 389 razy
Wookash
 

Re: Śruba wahacz górny + coś strzela przy kręceniu kierownicą.

Postprzez Pawel » 12 wrz 2010 21:03:03

...może to właśnie ta usterka powoduje "strzały"... :?: Gdyby w przednim zawieszeniu były sprężyny - diagnoza była by łatwiejsza...
Śruba jest jedna, toczona, ale popytaj "forumowych szrociarzy" może mają coś na zbyciu...
...albo Ty jesz, albo Ciebie jedzą...
Obrazek
A 3,1 TDI Long '95
bike MTB wegług własnej specyfikacji...
Citroen C8 HDI
honda transalp xl600v
bmw f650st
w razie w: 696445799
Avatar użytkownika
Pawel
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 4398
Obrazki: 11
Dołączył(a): 23 mar 2008 20:02:00
Lokalizacja: Giżycko
Pochwały: 10
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
Samochód: Frontera A 2.8TDI Long 1995-1996

Re: Śruba wahacz górny + coś strzela przy kręceniu kierownicą.

Postprzez Wookash » 12 wrz 2010 21:44:42

Sruba urwana z prawej strony a strzela ewidentnie z lewej i raczej pod autem wydaje mi sie ze w czyms takim hmmm nie wiem jak to sie nazywa ale z tego wychodza te drazki co ida do zwrotnicy i kreca kolami.

Jutro odstawiam auto do doktora niech sie on martwi a ja zmykam na urlop. Wstepnie do wymiany sa oslony przegubow, visco, swiece, wszystkie gumy na stabilizatorze, ta sruba + tulejki, kaze sprawdzic koncowki drazkow i swoznie to tez wymieni. Na koniec zrobi zbieznosc itd.

Normalnie pisk placz i zgrzytanie zebow bo ceny mnie czasami powalaja.
Wookash
 

Re: Śruba wahacz górny + coś strzela przy kręceniu kierownicą.

Postprzez Pawel » 13 wrz 2010 19:23:09

Ja co mogę, co umiem i jeżeli mam czym - robię sam... :const:
...albo Ty jesz, albo Ciebie jedzą...
Obrazek
A 3,1 TDI Long '95
bike MTB wegług własnej specyfikacji...
Citroen C8 HDI
honda transalp xl600v
bmw f650st
w razie w: 696445799
Avatar użytkownika
Pawel
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 4398
Obrazki: 11
Dołączył(a): 23 mar 2008 20:02:00
Lokalizacja: Giżycko
Pochwały: 10
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
Samochód: Frontera A 2.8TDI Long 1995-1996

Re: Śruba wahacz górny + coś strzela przy kręceniu kierownicą.

Postprzez Wookash » 13 wrz 2010 20:41:57

Ja tez co umiem i mam czym i gdzie to zrobie. Spregi amortyzatory i tym podobne to sie wymienia na poczekaniu ale oslon przegubow juz nie wymienie bo swoznia nie zdejme bez sciagacza ktorego nie mam a napie....lac mlotkiem tez trzeba wiedziec w co itd. Zreszta mechanik nie jest drogi tylko czesci ciezko dostac w rozsadnej cenie bo ta czasami przewyzsza wielokrotnie samego mechanika.
Wookash
 

Re: Śruba wahacz górny + coś strzela przy kręceniu kierownicą.

Postprzez Pawel » 13 wrz 2010 20:44:48

"Klimki Serwis" - polecam... :>:
...albo Ty jesz, albo Ciebie jedzą...
Obrazek
A 3,1 TDI Long '95
bike MTB wegług własnej specyfikacji...
Citroen C8 HDI
honda transalp xl600v
bmw f650st
w razie w: 696445799
Avatar użytkownika
Pawel
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 4398
Obrazki: 11
Dołączył(a): 23 mar 2008 20:02:00
Lokalizacja: Giżycko
Pochwały: 10
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
Samochód: Frontera A 2.8TDI Long 1995-1996

Re: Śruba wahacz górny + coś strzela przy kręceniu kierownicą.

Postprzez Wookash » 13 wrz 2010 20:46:27

No to chyba u Ciebie a jak dla mnie ciut za daleko :)
Wookash
 

Re: Śruba wahacz górny + coś strzela przy kręceniu kierownicą.

Postprzez Arni » 13 wrz 2010 22:18:57

Wookash napisał(a):J oslon przegubow juz nie wymienie bo swożnia nie zdejme bez sciagacza ktorego nie mam a napie....lac mlotkiem tez trzeba wiedziec w co itd.

W koncówke sworznia sie napier*** poprzez nakrętke. A żeby zagrzac to sobie opalarką poradziłem bo palnika nie miałem i poszło bez problemu, tylko troche cierpliwości.

A mechanik kasuje za takie rzeczy własnie..... A to co Ci strzela przy kręceniu kierownicą - zobacz, czy nie masz luzu na podporze drążka kierowniczego.
Arni
 


Powrót do Zawieszenie i układ kierowniczy



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron