
PS. A mógł wyjąć razem z wahaczami
| Witamy ! |
|---|
|
|


RudeBoy napisał(a):I do wymiany łożysk sworznie zbijałeś?

ali napisał(a):RudeBoy napisał(a):I do wymiany łożysk sworznie zbijałeś?
Do wymiany osłon na półosi zbijam oba, 5 minut roboty a komfort pracy bezcenny

RudeBoy napisał(a):ali napisał(a):RudeBoy napisał(a):I do wymiany łożysk sworznie zbijałeś?
Do wymiany osłon na półosi zbijam oba, 5 minut roboty a komfort pracy bezcenny
No jak zbijasz je co miesiąc to nic dziwnego.
Ja mam górny przełożony. Odkręcam go odkręcam dolny i wysuwam z wahacza - półoś na wierzchu. Bez tłuczenia młotami.


RudeBoy napisał(a):Jak pierwszy raz zbijałem górny sworzeń to złamałem 2 ściągacze

ali napisał(a):RudeBoy napisał(a):Jak pierwszy raz zbijałem górny sworzeń to złamałem 2 ściągacze
Raz że sciagacze sa różne, a dwa że też trzeba do tego odrobine wprawy. Ale fakt że ściągacz co robi bez problemu sworznie we frocie to od około 200 zł w górę, inne to jak sie trafi.

lanbo napisał(a):ali napisał(a):RudeBoy napisał(a):Jak pierwszy raz zbijałem górny sworzeń to złamałem 2 ściągacze
Raz że sciagacze sa różne, a dwa że też trzeba do tego odrobine wprawy. Ale fakt że ściągacz co robi bez problemu sworznie we frocie to od około 200 zł w górę, inne to jak sie trafi.
odpowiedni młot i po robocie , wystarczy jedno poprawne uderzenie

lanbo napisał(a):ali napisał(a):RudeBoy napisał(a):Jak pierwszy raz zbijałem górny sworzeń to złamałem 2 ściągacze
Raz że sciagacze sa różne, a dwa że też trzeba do tego odrobine wprawy. Ale fakt że ściągacz co robi bez problemu sworznie we frocie to od około 200 zł w górę, inne to jak sie trafi.
odpowiedni młot i po robocie , wystarczy jedno poprawne uderzenie



brum napisał(a):Ale jesteście bohaterzy.










Powrót do Zawieszenie i układ kierowniczy
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości