Witamy !



[SPORT A] Przedni most 5,13 przemyślenia

[SPORT A] Przedni most 5,13 przemyślenia

Postprzez galaxy » 17 lut 2011 21:54:00

JWT jak większość wie jest on "papierowy" macie może jakiś pomysł nad jego zmianą/ulepszeniem , ja ostatnio swój straciłem i nawet nie poczułem kiedy, wiem że jak kupie następny to za niedługi czas może być to samo patrz chudyy1 ;) ja natomiast nie chcę zamieniać mojej ukochanej froty na jepa ... ma ktoś jakiś pomysł ?
Znalazłem coś takiego : http://tiny.pl/hczh3 ale nie znam się za bardzo na tych "gratach" czy jest coś takiego coby zastąpiło bebechy w moim przednim moście ?
galaxy
 

Re: przedni most SPORT A 5,13 przemyślenia

Postprzez brum » 17 lut 2011 22:00:20

NIestety nie pasują blokady auto. Jest opcja zlecenia wykonania całego mechanizmu róźnicowego, jakiejś firmie. Ale jak z twardością i ceną? Na necie jest kilka, jak robią do maszyn rolniczych to powinny wytrzymać.
3.0 V6... '97...Federal Couragia MT 32", przedni most sztywny, winda, zderzak a'la Calmini, Snorkel, AVM...
Obrazek
Avatar użytkownika
brum
Maruda
Maruda
 
Posty: 9336
Obrazki: 2
Dołączył(a): 05 lip 2007 23:47:16
Lokalizacja: Chechło
Pochwały: 59
Województwo: Małopolskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: przedni most SPORT A 5,13 przemyślenia

Postprzez oposs » 17 lut 2011 22:02:51

Chcesz lockera w przednim moście :shock:
Jesteś hardcorem? :D
Avatar użytkownika
oposs
Moderator
Moderator
 
Posty: 2227
Dołączył(a): 03 sie 2008 20:56:45
Lokalizacja: Warszawa/Łomianki/Czosnów
Pochwały: 4
Województwo: Mazowieckie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: przedni most SPORT A 5,13 przemyślenia

Postprzez galaxy » 18 lut 2011 08:09:24

brum napisał(a):... Jest opcja zlecenia wykonania całego mechanizmu róźnicowego, jakiejś firmie. Ale jak z twardością i ceną? Na necie jest kilka, jak robią do maszyn rolniczych to powinny wytrzymać.


pewnie dorobienie takiej części to by wyniosło więcej niż używany most ?
galaxy