Strona 1 z 27

[All] Tylny most - wyciek

PostNapisane: 02 lis 2007 10:57:51
przez Jerry
Powiedzcie mi jaką tam uszczelkę zaaplikować...Chodzi o jakiś numer co by nie było problemu kupić i żeby to było to.
Jak wygląda demontaż??????
Czy łożysko się nie rozpadnie przy wyjmowaniu??

Wrzućcie porady na co uważać, co robić po kolei i jak długo zejdzie robota przy tym??

PostNapisane: 02 lis 2007 18:37:22
przez wojtekkk
najpierw powiedz skąd wycieka bo most ma 4 punkty- dwa to uszczelniacze na kołach, dekiel dyfra i uszczelniacz na ataku
przypuszczam że pytasz o dekiel- przynajmnniej we froci A idzie to na silikon

PostNapisane: 02 lis 2007 19:19:05
przez smolin23
Ja mam podobny problem tylko, że u mnie leje na ataku.

PostNapisane: 03 lis 2007 13:24:04
przez wojtekkk
smolin23 napisał(a):Ja mam podobny problem tylko, że u mnie leje na ataku.

wymiana prosta (o ile flansza łatwo zejdzie) ale brak zaminnika simeringu a wielkość nie standartowa-tylko serwis za ponad 100

PostNapisane: 03 lis 2007 17:48:35
przez Jerry
Ten wyciek jest od strony koła czyli uszczelniacze.
Są zamienniki?? , ile naprawa?? i i jaki koszt??

PostNapisane: 03 lis 2007 18:48:25
przez wojtekkk
to upewnij się jeszcze czy to olej czy płyn hamulcow

PostNapisane: 05 gru 2007 21:15:47
przez smolin23
Czy ktoś mógłby podać mi wymiary tego uszczelniacza na ataku? Czy to może jest rozmiar calowy?

PostNapisane: 06 gru 2007 16:13:14
przez tobixxx
smolin23 napisał(a):Czy ktoś mógłby podać mi wymiary tego uszczelniacza na ataku? Czy to może jest rozmiar calowy?


nie jest to rozmiar calowy. jak napisał wojtek i pozostaje tylko orginał. zamiennika nie znajdziesz. przerabiałem to. rozmiar na uszczelniaczu do setnych części mm 47,62-80,26-6,8/13,3 koszt ok 130 pln

PostNapisane: 06 gru 2007 16:38:30
przez smolin23
Dzięki serdeczne za odpowiedź. Widzę, że nie przeskoczę tematu. Trudno dam zarobić serwisowi :evil:

PostNapisane: 06 gru 2007 17:03:31
przez wojtekkk
smolin jak już się za to zabierzesz to sprawdź koniecznie stan samej flanszy czy nie ma na niej jakiś wżerów itp.- jeżeli są to wymiana samego simeringu nic nie da-trzeba tez flansze
Przerabiałem to jak tylko zakupiłem frote i przez nie wiedze musiałem uszczelniacz kupić drugi raz

PostNapisane: 06 gru 2007 17:07:41
przez smolin23
Dzięki wojtekkk. Jak będę się za to zabierał to powiem mechaniorowi żeby to sprawdził.

PostNapisane: 13 sty 2008 11:06:17
przez smolin23
Wczoraj zakupiłem uszczelniacz na atak. W sklepie poszukali w komputerze i sprzedawca mi powiedział, że normalnie kosztuje on 160 PLN a u nich jest on za 50 PLN. Wziąłem ten uszczelniacz ale teraz wszedłem na forum i okazuje się, że na moim uszczelniaczu jest inny wymiar niż ten podany na forum. No ale może w longu jest inny niż w sporcie. W końcu facet szukał go wg. rocznika, modelu, silnika. Nawet zapytał czy mechanizm różnicowy z ograniczonym tarciem czy nie. Wymiar na uszczelniaczu to 47,6 80,14 9,7 16,1. Uszczelniacz jest oryginał GM a pochodzi z Wielkiej Brytanii. Przynajmniej tak jest na opakowaniu napisane. Co o tym myślicie :?:

PostNapisane: 13 sty 2008 11:22:57
przez smolin23
Zajrzałem do Haynes'a i tam są pokazane dwa uszczelniacze: do '95 i po'95 roku. Mój wygląda jak ten do 1995 czyli taki jak być powinien ( moja Frontera to 1994). Więc może będzie OK :?:

PostNapisane: 19 lut 2008 19:17:40
przez thor88
i co?? zmieniłeś simmering??? który był dobry??

PostNapisane: 20 lut 2008 21:35:10
przez smolin23
Niestety simering leży jeszcze na półce. Ewidentny brak czasu :(

PostNapisane: 23 lut 2008 22:27:50
przez sledz
Odnawiam temat bo;
Dzisiaj dałem trochę frocie po gazie na czarnym ,tak 120-140.
I pojawił się wyciek z dyfra uszczelniaczem na ataku :shock:
pytanie;
czy jest tam odpowietrznik,bo jeśli jest zapchany to może olej mi wykipiał
I jaki zapach ma olej właściwy ,co tam powinien być ,bo ten mój śmierdzi hipolem normalnym krajowym hipolem . BARAN po zakupie nie zmieniałem :idea:

PostNapisane: 24 lut 2008 01:06:35
przez tumek
Moja ma odpowietrznik wyprowadzony przewodem ponad rame.

PostNapisane: 24 lut 2008 10:44:34
przez wojtekkk
tumek napisał(a):Moja ma odpowietrznik wyprowadzony przewodem ponad rame.

tylko że czasem trzeba zdjąć wężyk i go przedmuchać

PostNapisane: 26 lut 2008 19:53:18
przez bodzio44
smolin23 napisał(a):Zajrzałem do Haynes'a i tam są pokazane dwa uszczelniacze: do '95 i po'95 roku. Mój wygląda jak ten do 1995 czyli taki jak być powinien ( moja Frontera to 1994). Więc może będzie OK :?:


Dobrze ,ze nie kupilem wzorujac sie na Twoich wymiarach Smilin.Ja mam Frote 93 r,a wymiar mam inny.Simering tylnego mostu od strony ataku Frota 93 long 2,3 td 47,68 - 80,26 - 6,8 / 13,3 W sklepie Opla " zaspiewali " 290 zl i czekac 7 dni na sprowadzenie. Mam juz dosc szukania i kombinowania z czesciami ,wlos sie jezy slyszac ceny -kosmiczne.

PostNapisane: 26 lut 2008 22:03:53
przez sledz
No!!! I wszystko jasne po wyjęciu flanszy wyświetlił się rozmiar identyczny jaki podał smolin czyli 47,6x80,14x9,7 x16,1 frontera jak w moim opisie
Jutro lecę szukac ,tylko czy w serwisie będzie :(
Macie jakiś pomysł :?:
W sobotę frota musi być sprawna :cry: :oops:

Natomiast flansza ma wyrobiony rowek szerokości 5mm wyczuwalny i widoczny wzrokowo , ale gładki i jest problem czy się nada ?