Witamy ! |
---|
|
Jake napisał(a):Od roku bezowocnie szukam manualnych AISINów
Jake napisał(a):Dzieki! AISINy zamówione. Zobaczymy w jakim sa stanie jak przyjda i czy beda pierscienie Segera w paczce.
Huberek napisał(a):przesmaruj smarem łożyskowym ŁT-3 i sprawdź, u mnie jest jeszcze (chyba) smar fabryczny i jak pamiętasz była cisza.
Dla zwolenników smarowania sprzęgiełek olejem zamiast smarem (tak była taka dyskusja z moim udziałem), polecam zapoznać się z klasyfikacja konsystencji smarów NLGI:
http://www.skf.com/pl/products/lubricat ... index.html
http://www.e-autonaprawa.pl/archiwum/pdf/2014/01/38.pdf
Smary łożyskowe o klasie 2 lub 3 mogą być rzeczywiście zbyt gęste dla sprzęgiełek, należało by dobrać coś o klasie 1 lub 0 i pewnie taki był stosowany fabrycznie, tylko mało który sprzedawca ma o tym pojęcie i trudno coś będzie znaleźć.
brum napisał(a):Jak dasz zwykłego smaru za dużo to może się do końca nie dać przekręcić.
brum napisał(a):podnosisz tylne koło lub koła, odpalasz, wbijasz 4h, np drugi bieg i przykładasz brzeszczot do półosi w odpowiednim miejscu i rowek się sam zrobi.
drech napisał(a):Półoś jest elementem układu napędowego, więc majstrując przy niej nie zmienisz geometrii.
druid napisał(a):ŁT 43 to chyba ciut za gęsty... Poza tym on ma zakres temperatur od -20 do 120, więc np: w nadchodzący weekend może być ciężko.
druid napisał(a):W sumie to u mnie wystarczyło by podnieść jedno koło, bo nie mam szpery.
Powrót do Układ przeniesienia napędu
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość