-- Dodano 27 paź 2017 23:31:27 --
altharis napisał(a):Witam wszystkich mam taki problem ze skrzynią mam zablokowany lewarek na HIGH nie da rady go ruszyć na 4L 2.2 diesel manual. Może jest ktoś kto wie co może dolegać?
Witamy ! |
---|
|
altharis napisał(a):Witam wszystkich mam taki problem ze skrzynią mam zablokowany lewarek na HIGH nie da rady go ruszyć na 4L 2.2 diesel manual. Może jest ktoś kto wie co może dolegać?
brum napisał(a):Jeśli kontrolka świeci to trzeba zobaczyć czy jest napięcie na skrzyni.
pisu22 napisał(a):brum napisał(a):Jeśli kontrolka świeci to trzeba zobaczyć czy jest napięcie na skrzyni.
Nawet nie wiedziałem że w manualu musi być jakieś napięcie na skrzyni.
Do czego to jest potrzebne i gdzie jest doprowadzone?
RudeBoy napisał(a): Przecież masz na reduktorze elektryczny siłownik, która zapina napęd na przód.
pisu22 napisał(a):RudeBoy napisał(a): Przecież masz na reduktorze elektryczny siłownik, która zapina napęd na przód.
Zapinam napęd guzikiem co skutkuje zadziałaniem przesówki ale to jest na pneumatyce, a siłownik co robi? Zwalnia dźwignię reduktora?
RudeBoy napisał(a):
1. Naciskasz przycisk
2. Moduł sterujący zaczyna migać zieloną lampką.
3. Siłownik w reduktorze zapina przedni wał.
4. Moduł sterowania otrzymuje sygnał, że zapięcie wału w reduktorze powiodło się.
(Na tym etapie dźwignia H-L jest już odblokowana.)
5. Moduł wysterowuje sygnał na zawory siłownika przesuwki.
6. Przesuwka zapina półoś.
7. Moduł otrzymuje sygnał od czujnik położenia przesuwki.
8. NAPĘD ZAPIĘTY
9. Moduł zapala zieloną lampkę na stałe.
Powrót do Układ przeniesienia napędu
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości