grzesiu911 napisał(a):No taki kosztorys chciałem sobie zrobić przed rozpoczęciem prac

Oby tylko wynik nie zabił projektu...
Poczytałem sobie o tym MAXIDRIVE i jakoś nie widzę wykonania tego. Sterowanie wymaga wymiany półosi (dodatkowy frez) i dziurawienia mostu (na ramię przesuwki), więc nie sądzę, żebyś poszedł w tym kierunku. Jak zatem rozwiążesz sterowanie?Co z koszem? Zakładam, że skoro potrzebujesz wymiarów wnętrza koła to będziesz dłubał nowy. Lepiej byłoby chyba wykorzystać kosz LSD i jego satelity a zamiast tarczek wpakować blokadę 100%.
Dużo prościej byłoby zmajstrować automatyczną blokadę typu LOCKRIGHT. Właściwie jedyne czego do tego potrzeba to CNC i pieca do utwardzania.
PS. Przedni dyfer mam od mostu 2.5, czyli więszego niż jest w 2.0, ale pourywanych mostów 2.0 jest sporo, więc może komuś się jeszcze ostał przed wywiezieniem na złom.
-- Dodano 24/09/2014 08:29 --
Sprawa się troszkę skomplikowała

Tylny dyfer miałem wrzucony do wiadra, w którym był olej, ale okazało się, że na dnie było coś jeszcze. To coś zastygło na kamień (wygląda jak smoła) i nie mogę wyjąć dyfra

Trzeba będzie to rozgrzać w ognisku albo jakoś wypalić (a palnika nie mam). Wiadro jest metalowe, więc da radę, ale muszę znaleźć czas na taką zabawę.
Przedni dyfer leży w innym wiadrze i nic mu nie jest (poza tym, że satelit brak), ale wymiary inne niż w 2.0, więc go nie mierzyłem.