fly_jabko napisał(a):na kompie tylko mi krzyczy i "brejkpadach"
Połącz sobie kable idące do czujnika klocków.
Skrzynia do pracy bierze odczyt z następujących czujników/włączników:
1. Czujnik prędkości
skrzyni (bez tego w reduktorze będzie pracować prawidłowo)
2. Czujnik temperatury oleju skrzyni
3. Selektor
4. Czujnik położenia przepustnicy
5. Prędkość obrotową silnika odczytywana jest chyba z czujnika położenia wałka rozrządu
6. Włącznik świateł stop
7. Czujnik temperatury silnika
8. Włącznik kickdown (ale nie wiem czy jest we frocie)
9. Włącznik klimy
10. Włączniki trybów na desce (sport/zima)
Sterownik jest wspólny dla skrzyni i silnika, więc od dti raczej nie będzie pasował. Mam za to na tapecie sterownik do manualnego sterowania skrzynią. Co prawda trochę go odłożyłem, bo stał się mało potrzebny, ale spróbuję do niego wrócić. Które kostki zostawiłeś? Te w skrzyni czy te od samochodu?
Opinia większości nie jest równoznaczna z prawdą.