Strona 1 z 1

[A 2.0] demontaż reduktora

PostNapisane: 01 maja 2014 18:30:10
przez fronterasi
witam, jestem od niedawna szczesliwym posiadaczem frontery a z silnikiem 2.0 i mam male pytanko; do wymiany mam reduktor bo jest rozsypany, mam mozliwosc wyjecia reduktora z frontery ktora lezy sobie na dachu tylko mam maly problem, odkreciłem sruby od dołu samochodu i po bokach a co z 'góra' ? czyli powierzchnią na ktorej są dźwignie ? są tam jakies sruby ? jako, ze samochod lezy na dachu, skrzynia oparła się o tunel i nic nie moge ręką wyczuc, ogolnie rzecz biorąc laikiem nie jestem ale do terenowki pierwszy raz stad moje pytania, wał oczywiscie odkrecony, no i podstawowe pytanie bo skrzynia dzielona jest na 3 czesci: dzwon gdzie jest sprzeglo i dwie pozostałe-rozumiem ze te dwie czesci to reduktor tak ? próbowałem cos podpatrzec na zdjeciach skrzyn na allegro ale niestety nie moge sie dopatrzec czy są jeszcze jakies sruby od góry, połozenie lewarków ma jakis wpływ na sciagniecie reduktora czy moga byc w dowolnej pozycji ? dzieki z gory za pomoc ;)

Re: Odp: [A 2.0] demontaż reduktora

PostNapisane: 01 maja 2014 21:31:39
przez brum
W sporcie reduktor nie jest oddzielny i jest razem ze skrzynią, więc musisz całą przełożyć.
Long ma oddzielny reduktor.

Re: [A 2.0] demontaż reduktora

PostNapisane: 02 maja 2014 07:24:11
przez cinek1983059
skrzynia w sporcie przykręcona jest tylko do silnika i podpory którą już odkręciłeś ale żeby ja swobodnie wyjąć musisz odkręcić lewarki bo zeprą się o tunel i nie pozwolą zsunąć skrzyni z wałka, a jest dość długi no chyba że silnika już nie ma ale i tak lewarki bym odkręcił chociaż by po to żeby nie uszkodzić

Re: [A 2.0] demontaż reduktora

PostNapisane: 03 maja 2014 23:51:06
przez fronterasi
ok, skrzynie sciaglem i nawet nie byla tak ciezka jak myslalem ;) dzieki za pomoc