witam, jestem od niedawna szczesliwym posiadaczem frontery a z silnikiem 2.0 i mam male pytanko; do wymiany mam reduktor bo jest rozsypany, mam mozliwosc wyjecia reduktora z frontery ktora lezy sobie na dachu tylko mam maly problem, odkreciłem sruby od dołu samochodu i po bokach a co z 'góra' ? czyli powierzchnią na ktorej są dźwignie ? są tam jakies sruby ? jako, ze samochod lezy na dachu, skrzynia oparła się o tunel i nic nie moge ręką wyczuc, ogolnie rzecz biorąc laikiem nie jestem ale do terenowki pierwszy raz stad moje pytania, wał oczywiscie odkrecony, no i podstawowe pytanie bo skrzynia dzielona jest na 3 czesci: dzwon gdzie jest sprzeglo i dwie pozostałe-rozumiem ze te dwie czesci to reduktor tak ? próbowałem cos podpatrzec na zdjeciach skrzyn na allegro ale niestety nie moge sie dopatrzec czy są jeszcze jakies sruby od góry, połozenie lewarków ma jakis wpływ na sciagniecie reduktora czy moga byc w dowolnej pozycji ? dzieki z gory za pomoc
