Strona 1 z 1

[B] Łozysko reduktora

PostNapisane: 31 mar 2014 18:17:46
przez wiktor 2013
witam Serdecznie wszystkich posiadaczy Fronter.
Szukalem odpowiedzi na moj problem i nie znalazlem, wiec prosze o Wasza pomoc. Mam opla frontere 2.2 dti long 98 diasel. Wyje mi lozysko na reduktorze zaczyna sie od 60 km/h a jak wchodzi na 80km/h to wogole jest masakra. Bylem u kilku mechanikow stwierdzili po podniesieniu ze to jest lozysko na reduktorze.Olej patrzylem to jest prawie 3/4 stanu. Tylko ze Ci mechanicy radaa mi zebym kupil cala skrzynie, bo w trakcie moze cos innego jeszcze wyskoczyc i sie nie bedzie oplacac poszczegolnych podzespolow zwmawiac i wymieniac bo to kosztowne bedzie jak by kupic uzywke. Nie wiem co zrobic czy wymienic tylko lozysko czy odrazu kupic jakąś uzywke. Z gory dziekuje za odpowiedzi. Pozdrawiam Serdecznie

Re: Łozysko reduktora

PostNapisane: 31 mar 2014 18:52:22
przez jrzeuski
A skrzynia automat czy manual?

Re: [B] Łozysko reduktora

PostNapisane: 31 mar 2014 21:57:19
przez wiktor 2013
Manual

-- Dodano 02 kwi 2014 17:33:33 --

I w dupie macie niechcecie pomóc :dupa:

Re: [B] Łozysko reduktora

PostNapisane: 02 kwi 2014 17:13:18
przez jrzeuski
Pewien jesteś, że nie chcemy? A może po prostu nikt nie wie co lepsze? Niewiele osób rozbierało skrzynie manualne, bo tam nic się nie psuje. Poza tym reduktor nie jest zespolony ze skrzynią i można go zdjąć nie ruszając skrzyni. W środku wiele części nie ma, więc jest szansa, że szybko by znaleźli przyczynę wycia. No chyba, że po zdjęciu reduktora okaże się, że jednak wyje skrzynia. Ciężko kupić sam reduktor bez skrzyni, więc najprościej i najszybciej wymienić oba naraz.

Re: [B] Łozysko reduktora

PostNapisane: 03 kwi 2014 06:25:14
przez Edi066
A może jednak to łożysko (myślałem , że jest od reduktora , ale jest ono chyba od wyższych biegów ) :

Obrazek

Co prawda ja mam 3,2 B , ale budowa jest podobna (jak nie taka sama).
Proponuję najpierw wymianę tego łożyska - koszt samo łożysko ok.150 zł Timken (oryginalne jest NSK).
Ja walczę właśnie z wyciekiem ze skrzyni od strony kielicha sprzęgła (a myślałem , że to uszczelniacz koła zamachowego , które z resztą też przy okazji pójdzie do wymiany.)
Po wymianie tego łożyska sprawdź - jeśli dalej wyje , to trzeba drążyć skrzynię głębiej w samym reduktorze...
A może to jednak Most wyje ?

Re: [B] Łozysko reduktora

PostNapisane: 03 kwi 2014 19:37:51
przez wiktor 2013
Wielkie dzieki za odpowiedzi, wymienie te łoźysko narazie a jak bedzie dalej wyc to skupie na tym moscie i skrzyni. Ale to za tydzien narazie jeszcze na statku jestem. Oczywiscie dam znac co to bylo. Pozdrawiam Serdecznie