[A] dźwignia reduktora

Byłem dziś w garażu i wymieniałem olej w skrzyni (pełny nadziei że to może być przyczyna) Olej który spuściłem był gęsty i miał dość grafitowy kolor (ku mojemu zdziwieniu nie wypadły trociny ani kawałki kół zębatych), zalałem świeżym olejem, sprawdziłem też czy działa czujnik 4x4 (nie świeci mi kontrolka jak przełączam na 4x4) i byłem bardzo zadowolony do momentu przejażdżki... Przedni wał nadal się kręci razem ze skrzynią, a kontrolka nie świeci. Sprawdzałem specjalnie wcześniej i wyszlo tak że wału nie da się ruszyć ręką jak tył stoi na ziemi i widać że próbuje pociągnąć tylny wał. Półosie przednie kręcą się bez najmniejszego oporu (wyjęte sprzęgi przednich kół). Postanowiłem więc wyjąć dźwignię reduktora i moim oczom ukazał się taki obrazek:



Czy tak to wygląda w oryginale czy to jakaś radosna twórczość ?? No i najważniejsze czy to jest przyczyna moich problemów ? Czy może jednak wymian skrzyni jest nieunikniona ??
-- Dodano 16 paź 2013 10:26:53 --
Sorry za posta pod postem, ale inaczej nikt tu nie zagląda. Ktoś coś wie jakieś sugestie, jestem dość zdesperowany a na serio nie chciałbym wydawać kasy na nową skrzynie jeśli nie jest to potrzebne.



Czy tak to wygląda w oryginale czy to jakaś radosna twórczość ?? No i najważniejsze czy to jest przyczyna moich problemów ? Czy może jednak wymian skrzyni jest nieunikniona ??
-- Dodano 16 paź 2013 10:26:53 --
Sorry za posta pod postem, ale inaczej nikt tu nie zagląda. Ktoś coś wie jakieś sugestie, jestem dość zdesperowany a na serio nie chciałbym wydawać kasy na nową skrzynie jeśli nie jest to potrzebne.