Strona 2 z 2

Re: SIŁOWNIKI SPRZĘGŁA (WYSPRZĘGLIKI)

PostNapisane: 21 maja 2016 08:21:44
przez eric
Ironcruz napisał(a):Dla potomnych: co zrobić jak cieknie z siłownika sprzęgła we Fronterze A Sport 2.0 benzyna.

Jesteś pewien że 2.0 po roku 95 ma taki sam siłownik?

Re: SIŁOWNIKI SPRZĘGŁA (WYSPRZĘGLIKI)

PostNapisane: 21 maja 2016 09:21:18
przez Ironcruz
Głowy nie dam. Dodam do postu, że C20NE i do rocznika 94 przed Fl.

Re: Zestaw naprawczy wysprzęglika...

PostNapisane: 21 maja 2016 09:38:17
przez Ironcruz
oldfield napisał(a):Nie wiem skąd masz te ceny

przeczytaj ze zrozumieniem, wklej nazwy zamienników w necie, podzwoń.

oldfield napisał(a):, ale ja wpierw zmieniałem reperaturke - koszt ok 70 zł.

Pompy czy wysprzęglika/siłownika? Nieważne - za mniej więcej tyle masz 3 komplety gumek wystarczające na to i na to.

Jako, że były takie wrzery, że wytrzymała około pół roku, to wymieniłem na nowy wysprzeglik + pompka trw + robocizna około 450 zł. Części oczywiście nowe.


Pompka - [url]http://autowanda.pl/?page=catalog/product&cat[cat]=23d300b9&cat[cmf]=339&cat[cmo]=1058&cat[cve]=a0f&cat[art]=a601f&cat[atg]=138d8e0&offset=0&sort=1[/url] 100 zł
Nowy wysprzęglik - tak jak pisałem w poprzednim poście: oryginał GM z niemieckiego magazynu kosmos cenowy; zamiennik TRW lub BluePrint jw, reparaturki jw. Udało Ci się za 450 zł z robocizną - super. Aktualnie jest tak jak opisałem.