Strona 1 z 1

[A 2.3] uszczelniacz reduktora na wyjściu tylnego wału

PostNapisane: 11 wrz 2012 09:46:47
przez broda
Czy zna ktoś może rozmiar uszczelniacza tego który jest na wyjściu tylnego wału z reduktora. Po wymianie wału na sztywny w tym miejscu zaczął się pocić może szarpnąłem coś przy wymianie i uszkodziłem uszczelniać. Szukałem na forum ale odnośnie tego uszczelniacza nic nie znalazłem. Z góry dziękuje za pomoc.

-- Dodano 12 wrz 2012 12:42:23 --

koledzy naprawde nikt nie zna wymiarów tego uszczelniacza??

Re: 2.3 uszczelniacz reduktora na wyjściu tylnego wału

PostNapisane: 12 wrz 2012 12:24:59
przez Trzeci
Hm o którym usczelniaczu mówisz bo z reduktora to wychodzi wałek z wieloklinem. Na to idzie flansza, tłumik drgań i dopiero wał . JAk wyjmę flanszę to też leci olej (kapie) .

Re: 2.3 uszczelniacz reduktora na wyjściu tylnego wału

PostNapisane: 12 wrz 2012 13:31:33
przez broda
No właśnie ten który uszczelnia wałek z wieloklinem i w niego wchodzi flansza.

Re: 2.3 uszczelniacz reduktora na wyjściu tylnego wału

PostNapisane: 12 wrz 2012 13:42:21
przez Trzeci
A to nie wiem, u mnie kapie jak się zdejmie flanszę i poci jak jest założona, nie wnikałem jaki tylko kontroluje poziom oleju. Sorki ale nie pomogę. :(

Re: 2.3 uszczelniacz reduktora na wyjściu tylnego wału

PostNapisane: 12 wrz 2012 13:52:11
przez broda
dzięki za odpowiedz wiesz co ten wyciek nie jest taki wielki, on troche się poci i lekko brudzi tunel. Więc chyba na razie będe kontrolowal i wrazie co to doleje. Jak trafie rozmiar to napisze dla potomnych. Z tego co pamietam to w sporcie tunel miałem dużo bardziej uwalony olejem i też sie pocil na flanszy . pozdrawiam

Re: 2.3 uszczelniacz reduktora na wyjściu tylnego wału

PostNapisane: 13 wrz 2012 08:08:45
przez jrzeuski
Założyłeś wał jednoczęściowy a on się non-stop wsuwa i wysuwa z reduktora z rytm pracy tylnego zawiasu. Przy tych ruchach czasem trochę oleju się przedostaje przez uszczelniacz i potem rozchlapuje od ruchu obrotowego. Sprzyja temu jazda po wertepach, zwłaszcza jak się zmotało zawias, żeby poprawić wykrzyż. Ta mokra smuga na budzie to normalka i nie ma się czym przejmować. Nie wyleci tyle, żeby trzeba było uzupełniać olej w reduktorze. Dużo więcej wycieka jak się wyjmuje wał, żeby zdjąć skrzynię czy dobrać się tylnego mostu.

Re: 2.3 uszczelniacz reduktora na wyjściu tylnego wału

PostNapisane: 14 wrz 2012 08:32:28
przez broda
No właśnie ten wyciek czy też pocenie zaistniało po małej wycieczcze na były poligon wojskowy w Szczecinku. Ale i tak jestem zadowolony z wymiany na sztywny dużo lepiej autko idzie po górkach. Jeszcze raz dzieki za podpowiedż

Re: 2.3 uszczelniacz reduktora na wyjściu tylnego wału

PostNapisane: 14 wrz 2012 09:54:16
przez brum
Masz dwumasę?

Re: 2.3 uszczelniacz reduktora na wyjściu tylnego wału

PostNapisane: 15 wrz 2012 19:22:41
przez Trzeci
brum napisał(a):Masz dwumasę?

W każdym 2.3 była dwumasa.