przez jrzeuski » 13 wrz 2012 08:08:45
Założyłeś wał jednoczęściowy a on się non-stop wsuwa i wysuwa z reduktora z rytm pracy tylnego zawiasu. Przy tych ruchach czasem trochę oleju się przedostaje przez uszczelniacz i potem rozchlapuje od ruchu obrotowego. Sprzyja temu jazda po wertepach, zwłaszcza jak się zmotało zawias, żeby poprawić wykrzyż. Ta mokra smuga na budzie to normalka i nie ma się czym przejmować. Nie wyleci tyle, żeby trzeba było uzupełniać olej w reduktorze. Dużo więcej wycieka jak się wyjmuje wał, żeby zdjąć skrzynię czy dobrać się tylnego mostu.
No mud, no funFrota A Long 2.5V6, simex 33", zawias +3", buda +2", drążki kierownicze HD + amortyzator skrętu, mosty 4.56 (przedni od B, tył z LSD), self-made snorkel i zderzaki stalowe, winch
Vectra B kombi 2.5V6 170KM
Vectra B kombi 2.0 16V - będzie WrakRace edition
naprawy i motanie Frotek 
SMS/PW/email/czat.