Witamy ! |
---|
|
brum napisał(a):sądzę że przeguby z A np 2.2 by były idealne i by pasowało.
mosi napisał(a):Napisz jak sie jezdzi i czy da sie skrecac.
przemia napisał(a):W moście z B odległość od prawej do lewej w mocowaniu do ramy(tym samym od końca do końca kielicha) była o 3 cm większa niż w 2.0. Po przespawaniu uchwytów półosie okazały się za długie(zresztą wielkość kielichów była mniejsza) a te z B jeszcze dłuższe, samych półosi wewnętrznych w moście nie dało się wymienić bo z A były cieńsze i jednocześnie za krótkie...
jrzeuski napisał(a):A mnie się coraz bardziej wydaje, że A od 95 r. mają z przodu inny rozstaw ramy, taki sam jak w B i dlatego plug'n'play przedniego mostu udaje się w 2.8, 2.5 i 2.2. Trzebaby to potwierdzić pomiarami. Zauważcie, że przedni zawias też jest B-compatible: górny sworzeń 3-śrubowy, górne wahacze, półosie, itd.
przemia napisał(a):Wiem natomiast że do niektórych A most z B pasuje bez wiercenia tylko po założeniu do mostu z B uchwytów montażowych z A np 2,8.
brum napisał(a):przemia napisał(a):Wiem natomiast że do niektórych A most z B pasuje bez wiercenia tylko po założeniu do mostu z B uchwytów montażowych z A np 2,8.
Z tego co wiem, po założeniu blach z A do mostu z B, jedna blacha będzie ok, a druga będzie krzywo.
przemia napisał(a):Faktycznie nie próbowałem z innymi półosiami. Wiem natomiast że do niektórych A most z B pasuje bez wiercenia tylko po założeniu do mostu z B uchwytów montażowych z A np 2,8. Do sporta nie pasuje w ten sposób.
Inna inszość że każda wymówka była dobra aby zrobić sobie taki lift...
Powrót do Układ przeniesienia napędu
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość