| Witamy ! |
|---|
|
|

i masę niespodzianek z hamulcami. Dodatkowym problemem jest to, że gdzie dzwonisz spytać się o most to ludzie nie znaja przelożeń a np.do 2.8 troopków były dwa rodzaje
ale zacznij od sprawdzenia przełożenia w starym moście u siebie ( bo może masz już założony tylny od czegoś innego
tak było u mnie 

pawelskrodzki napisał(a):... bo planuje koła 32" a z tego co wiem to tak jak napisałeś przód tego nie wytrzyma.

więc nie chciało mi się rozbierać mostu. Przełożenia sprawdziłem kręcąc kołami i licząc obroty wału ( podziałkę na wale narysowałem) -też jest opisane na forum, ale musisz sam to rozpracować. Robiłem to dawno i nie pamiętam, a wszytko sprawdzałem metodą prób i błędów.




Aż się nie zatrze i półoś wyjedzie z mostu albo aż cały olej z mostu nie wycieknie i atak się zmieliIroncruz napisał(a):1) Jak długo można jeździć z takim łożyskiem?
Oba podejdą.2) Które łożyska pasują: to: http://www.rufus.pl/home/624-opel-front ... a-tyl.html
czy to: http://www.rufus.pl/home/717-opel-front ... a-tyl.html
Tylko olej spuścić a po zamontowaniu półosi wlać z powrotem. 99% roboty to walka z pierścieniem. Do wyjęcia półosi będziesz potrzebował młota bezwładnościowego, np. takiego: https://www.youtube.com/watch?v=1a84RTOigFQ3) Czy da wyjmując półoś i łożysko trzeba coś się babrać wewnątrz dyfra?

jrzeuski napisał(a):Tylko olej spuścić a po zamontowaniu półosi wlać z powrotem







RudeBoy napisał(a):Trzeba szukać łożyska OPTIMAL o symbolu OPT202155+ Ten plus na końcu jest kluczowy On oznacza że w pudelku jest KOYO. Zestaw bez plusa to jakieś chińskie łożysko.



brum napisał(a):700 to przesada. Trzeba trochę powalczyć ale to max 300 wg mnie.

Powrót do Układ przeniesienia napędu
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości