Witamy ! |
---|
|
monter69 napisał(a):Stało się w trakcie, mam podejrzenie że może to być wina źle zmontowanego (dysk sterujący) załącznika napędu przy skrzyni biegów.
monter69 napisał(a):Lub rzeczywiście zimne luty w przekaźniku
tupek napisał(a):Gdzieś wstawiłem foto w jakim położeniu względem obudowy musi być dysk. On właśnie daje sygnał do sterownika czy wał przedni jest załączony i poprzez sterownik na tunelu włącza zawory.
nightman napisał(a):Patrząc na kostkę mamy od lewej od góry piny 1,2 a w dolnym rzędzie 3,4,5.
Podając 12V na pin 2 oraz na pin 5 ( masa ), po zmostkowaniu 1 i 4, silnik wypchnie sworzeń do momentu, w którym tarczka nie dojedzie do końca styków - jak dojedzie to się wyłączy. Masz wtedy napęd 2WD, bo sworzeń został "wbity" w skrzynie.
Podając 12V na pin 1 oraz na pin 5 ( masa ) a następnie mostkując piny 2 i 3, odpalisz silnik i w ten sposób wciągniesz sworzeń. Znów po dojechaniu do końca tarczki, silnik się wyłączy. Masz wtedy napęd 4WD, bo sworzeń został "wyciągnięty" ze skrzyni. Gdzie tutaj miejsce na przesyłanie sygnałów do sterownika?
nightman napisał(a):Spoko, luz - nie ma stresu przecież. Kolega monter69 żeby było ciekawiej pyta chyba o 2.2 DTIa tam jest bodaj ciut inny schemacik niż w 3.2
Powrót do Układ przeniesienia napędu
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość