
Witamy ! |
---|
|
To w Sporcie 2.0 ze skrzyni MSG aż tyle się wylewa? U mnie z reduktora (skrzynia MUA) wycieka parę kropel zanim nie zatkam wylotu szmatą. A jeśli podlewarujęArni napisał(a):Musisz dolac spowrotem do skrzyni
Po stronie pasażera, mniej więcej w połowie długości i wysokości. Z tym, że u mnie ten korek ma łeb sześciokątny na klucz 24 a u Lidii w Sporcie korek jest okrągły (Korek znajduje się na obudowie skrzyni.
jrzeuski napisał(a):Udało się ten korek uchwycić i odkręcić "żabką", ale jakby był zapieczony to byłaby
webster napisał(a):i jeszcze takie głupie pytanie czy jak mi spadł wał co napędza tył to jak bym załączył na 4h to ruszy auto tak aby dojechać np. do garażu
A weź daj jeszcze fotkę jak wygląda smarownica do kalamitek, bo chcę sobie w końcu kupić a nie wiem czego szukać, żeby pasowało (chodzi mi o końcówkę).Pawel napisał(a):Jeżeli kupujecie krzyżaki zwróćcie uwagę na smarowniczki/"kalamitki", które się w nich znajdują... U mnie jedna jest tak skonstruowana, że uniemożliwia mi normalne smarowanie bez, co najmniej, odkręcenia wału od tylnego mostu...![]()
Olej z reduktora na płaskim się nie wylewa, bo jego poziom jest do korka wlewu, który jest dużo niżej. To, co się ulewa to to, co się wychlapało przez uszczelniacz i nie ściekło z powrotem. Nie powinno być tego więcej jak parę mililitrów. Ale fakt, że ustawienie auta...zbudowałem sobie "rampę"żeby tył auta był wyżej i po wyjęciu wału nie wylewał się olej z reduktora...
Powrót do Układ przeniesienia napędu
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość