sylwian70 napisał(a):no właśnie nie chce kombinować i zmieniać tylnego i to mnie dziwi że dla was to jest to prościej...prościej sam mechanizm róznicowy w przednim wymienić na ten z B
A przełożenia w tylnym?
Witamy ! |
---|
|
sylwian70 napisał(a):no właśnie nie chce kombinować i zmieniać tylnego i to mnie dziwi że dla was to jest to prościej...prościej sam mechanizm róznicowy w przednim wymienić na ten z B
sylwian70 napisał(a):czyli już wiemy bardzo dużo, a ja wiem że moje przemyślenia są dotrudno! jak dyfer sie zmieli podmieni się na seryjny.
przemia napisał(a):...i tak co 2 tygodnie![]()
![]()
wikked napisał(a):po drugie to: mosty w A lecą nawet od przeciągu na Syberii.:
tomi79 napisał(a):wiec nie trzeba sie starac by go ukrecic z B jest zdecydowanie mocniejszy i mam nadzieje ze wytrzyma dłuzej i tyle ale niema mostu nie do ukrecenia
most z B to dana 30 troszke czytałem na ten temat i na nasze frotki to dobry most na to gdzie ja jezdze wystarczy i mysle ze simexa tez pociągnie wiec nie gancie mnie za to ze wymieniłem most bo miało to sens. nie tylko ja to wiem
prosta kalkulacja most z B 450zł + dobre checi + pomoc przyjaciela przy + czas spedzony przy robocie to są moje koszty jesli chodzi o wymiane mostu na most z B
most z A
wqr.....ze sie ukrecił +czas +350zł most z A+ pomoc zony+ wqr....x2
wqr.....ze sie znowu ukrecił(tu akurat wcale sie nie postarałem) +czas +auto znowu nie sprawne+ wqr.....x5:
bielikzloty napisał(a):(...) spidery
Salto próbowałes zrobić?tomi napisał(a):2 razy fajna świeca mi nawet wyszła
No, ale przecież atak z przodu kręcił się tak samo szybko jak tylny a koła też nie mogły szybciej. Najwyżej jedno przyspieszyło kosztem prędkości drugiego, ale to wyzwanie dla satelit a nie ataku. No chyba, że w locie depnąłeś sprzęgło i hamulec, czym zatrzymałeś wszystkie koła. Poza tym jeśli ten moment pochodził od kół to atak go przyjął zanim zrobiłaby to guma, więc też mógłby polec, jeśli na zębach były luzy (jak podejrzewa Arni). Myślę, że jeżeli przód poleciał w górę a przy przyziemieniu nastąpiło gwałtowne przyhamowanie wszystkich kół (albo nawet zmiana kierunku obrotu) z powodu dobrej trakcji, to guma na wale by nie pomogła.i tak myśle ze gdyby zastosowac taką gume to przy ostrym jeb....... na simexach o zol ona by zamortyzowała nagłe obciążenie bo tak teraz wał na sztywno ciągnie cały czas
Powrót do Układ przeniesienia napędu
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości