Witamy ! |
---|
|
Pewnie to co zwykle: satelity straciły zębylisseczek napisał(a):Ide wyciągne most to sie dowiem co to może być zaprzyczyna.
Tylko jedna półoś (lewa). Ale próba włączenia napędu w czasie jazdy w zakręcie mogłaby się skończyć dla niego tragicznie a może i również załogi. Wystarczyłoby jednak o tym pamiętać i w zasadzie można tak śmigać. Z tym, że napędu na 3 koła by się nie dało zrobić tak jak w A. Wybór tylko sam tył albo zblokowany przód słabo by się sprawdzał na przyczepnych nawierzchniach w terenie.Arni napisał(a):W B w takim razie to byłby dobry patent, bo tam półosie wysuwają sie na przycisk...wiec można by mieć zaspawany dyfer bez wiekszych problemów.
jrzeuski napisał(a):Właśnie tak zrobię jak ukręcę przedni mostElektroszpera (skoro i tak dyfer jest na śmietnik) i na czarnym oba koła na FREE, w terenie jedno LOCK (lewe, bo ma lepszy bieżnik) a drugie FREE i przełączanie napędu 2H/4H/4L a jak się będzie zapowiadać cięższa przeprawa to oba na LOCK i wio. Dużo wysiadania (chyba zamienię koła, żeby nie latać naokoło samochodu do prawego koła), ale skoro i tak wypada najpierw obadać teren na piechotę, więc po drodze można ustawić odpowiednio manuale. Jeśli się okaże, że to rozwiązanie ma jakieś upierdliwe wady, to wszczepię most z B albo pomyślę nad innym rozwiązaniem.
To właśnie bym obstawiał. Ten sam problem z segerem jest przy wymianie krzyżaków wału.sylwian70 napisał(a):może wysypała się jakaś igiełka z łożyska igiełkowego które jest w zwrotnicy.
Powrót do Układ przeniesienia napędu
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość