Pany jak Was czytam to ...
Zawory nie są identyczne,
SĄ RÓŻNERudeBoy napisał(a):one są zamontowane odwrotnie

nie widzicie tego?
.. i nie są zamontowane odwrotnie..Pierwszy jak mu dasz prąd to ssie ( przepuszcza podciśnienie ) a drugi w tym czasie się zamyka, jak odłączysz od nich prąd to pierwszy się zamyka a drugi ssie... więc nie wciskajcie kitu że są takie same. Jrzeuskiemu się nie dziwie bo ich nie ma i gada z wyobraźni... ale "rudyboy" przecież to ma w swojej furmance... Chyba że poprzez pojęciem "są takie same" macie na myśli wtyczki od prądu jakie się do nich wpina
Identyczne zawory to są na EGRach a w układzie włacz/wyłącz mostu...
jrzeuski napisał(a):Pewien jesteś? To jakim cudem u Konara właśnie w ten sposób sprawdzałem czy przesuwka na półosi działa?
Tak, pewny jestem, działa to tak samo u mnie a zawory sterujące są zapożyczone z 2.2 DTI... więc jest to tak jak ma być...
Rysunek w załączniku poniżej... fota ( moja frotka ) + schemacik ( oryginał )
jrzeuski napisał(a):Taaa, powiedz komuś kto ma fabryczną B, żeby sobie włączył 2L...
RudeBoy napisał(a):Tyle, że we Frocie B nie ma możliwości jazdy na 2L
A czy ja komuś co ma B mówię żeby włączył 2L? Pisałem tylko co jest u mnie i z czego jestem zadowolony.

1 - zasilanie podciśnieniem
napięcie podane na elektrozawory:
2 - nieaktywny
3 - podciśnienie włącza napęd
napięcie odjęte z elektrozaworów:
2 - podciśnienie wyłącza napęd
3 - nieaktywny
Od razu dodaje, ze tych zaworków które mam zamontowane NIE DA SIĘ OBRÓCIĆ... próbowałem