Witamy ! |
---|
|
krzysiek2620 napisał(a): (...) jutro olej bo poczekam aż silikon zaschnie i będzie próba(..)
brum napisał(a):Zalozylem tylko uszczelniacz od strony mostu. Na razie nie cieknie.
Jacku nie każdy ma łapska jak imadła...jrzeuski napisał(a):nie kumam po co ściągacz do zdjęcia flanszy. Przecież ją się bez problemu ręką zsuwa z wałka
u mnie niestety nie chciała zejść ręcznie ...od nowości nie wymieniana. A w rączkach to trochę siły mam.jrzeuski napisał(a):Wszystko się zgadza tylko nie kumam po co ściągacz do zdjęcia flanszy. Przecież ją się bez problemu ręką zsuwa z wałka. I tak samo z nałożeniem. Wbić poprzez deskę to trzeba uszczelniacz.
Trzeci napisał(a):Rozmiar 47,62-80,26-6,8x13,3
Rozmiar 47,6x80,14x9,7 x16,1
48x80x 10
Nie, ale wszystkie mieściły się w tych samych granicach tolerancji, tj. 47-48/80-80,5/cokolwiek. Różnica w cenie jest jednak kolosalna: od kilku zł za ten z AGROMY do ponad 250 za ten z logo GM. Ważne jest, żeby flansza była bez wżerów, bo inaczej jaki uszczelniacz nie dasz, to będzie przepuszczał. Jeśli flansza ma rysę po obwodzie, to wystarczy dać inny uszczelniacz niż był (albo tylko wbić obecny głębiej) tak, żeby guma zgarniająca olej pracowała w innym miejscu i jeszcze długo pojeździsz bez szlifu flanszy i dopasowywania do niej potem uszczelniacza.UnrealGoD napisał(a):Wszystkie miały takie same uszczelniacze?
Powrót do Układ przeniesienia napędu
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości