Witamy ! |
---|
|
Pawel - Amor napisał(a):...możesz nie znaleźć... Wątpię, że znajdziesz jakie śczęści, szybciej całe sprzęgiełek, ale ich jakość/działanie mogą pozostawiać wiele do życzenia...
Pawel - Amor napisał(a):Nie powinno być problemu, ale instrukcja mówi "do 100 km/h"... Przygotuj się na minimalnie zwiększony hałas, opory toczenia i spalanie... Po prostu kręci się więcej "kół"...
tom1989 napisał(a):............. ale czy mogę póki co jeździć z załączonymi sprzęgiełkami?
wikked napisał(a):zdejmij dekiel rozepnij sprężynę dociskową, wciśnij na siłę sprzęgiełko to "luźne" załóż dekiel dociskając sprzęga sprężyną- możesz jeździć szybciej niż 100km/h
wikked napisał(a):na zdjęciu jest zewnętrzne koło zębate a ja piszę o wewnętrznym
JJKILLER napisał(a):czy żywotność i poklask tłumu (manuale)
JJKILLER napisał(a):Paliwo paliwem ale szybciej zarżnie przedni most bo koła będą go napędzały.
JJKILLER napisał(a):Paliwo paliwem ale szybciej zarżnie przedni most bo koła będą go napędzały.
Nie kombinuj tom1989, tylko wymień na nowe, po to są opracowane żeby działały zgodnie z założeniem a nie kombinacje spawalnicze. Jak zarżniesz most to naprawa wyniesie Cię drożej niż wymiana samych sprzęgiełek.
Automaty czy manuale to już zależy od Ciebie czy chcesz wygodę (automaty), czy żywotność i poklask tłumu(manuale)
wikked napisał(a):jasne, z pewnością wiesz z autopsji że most do frotki można kupić na alledrogo za 250-300zł wymiana banalnie prosta i można praktycznie na drodze, automaty trafić w dobrym stanie to jak znaleźć 30-letnią dziewicę, a zażynanie mostu na spiętych na stałe hubach to kolejna Twoja "ciekawa" teoria- a to wszystko dla "poklasku tłumu". Nowe sprzęgi manualne to wydatek minimum 300zł. Tak z czystej ciekawości jeździsz frotką czy pucujesz ją pod hacjendą dla poklasku żeby sąsiedzi widzieli że masz "terenufkę'
Powrót do Układ przeniesienia napędu
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość