Witamy ! |
---|
|
jrzeuski napisał(a):Killer, ale my tu mówimy o podpięciu elektrozaworów od B pod czujnik 4x4 w skrzyni A. Przy przerzuceniu 4H2H półoś się rozłączy a wał zatrzyma i potem próba powrotu na 4H bez zatrzymania auta skończy się tak samo jak wrzucenie 4H w A przy odpiętych sprzęgiełkach, tzn. reduktor może tego nie przeżyć.
Moim zdaniem są twardsze niż chińskie manuale. Tylko trzeba je zasprzęglić na stałe, żeby nie przeskakiwały, czyli wywalić sprężynę rozłączającą. Tyle, że wtedy prościej założyć huby od B a efekt ten sam. Jakby nie kombinować i tak wyjdzie, że najlepszy wyjście do jazdy zarówno po czarnym jak i upalania w terenie to markowe manuale.przemia napisał(a):Zastanawiam się jednak jak trwałe są automaty przy jeździe autem ważącym 2,5 tony w odrobinę trudniejszym terenie podczas imprezy turystycznej...
jrzeuski napisał(a): Jakby nie kombinować i tak wyjdzie, że najlepszy wyjście do jazdy zarówno po czarnym jak i upalania w terenie to markowe manuale.
przemia napisał(a):No nie zgodzę się właśnie ze względu na brak wygody. W B układ jest może mniej odporny na uszkodzenia(chociaż ja traktowałem go jak wymagający użytkownik i nic się nie popsuło do samego końca) ale jest o niebo wygodniejszy. Zwłaszcza w zimie kiedy można zapinać napęd widząc ośnieżoną drogę praktycznie bez zwalniania, czy wciskania sprzęgła przy prędkości do 90km/h.
RudeBoy napisał(a):...ja uwielbiam ten cały Shift On The Fly właśnie przez zimę
przemia napisał(a):RudeBoy napisał(a):...ja uwielbiam ten cały Shift On The Fly właśnie przez zimę
Ja tam nigdy napędu nie załączam w trakcie lotu, tylko podczas jazdy...
jrzeuski napisał(a):Przesadzacie. Ja zapinam manuale wsiadając do auta jak widzę, że leży śnieg i jadę na 2H dopóki droga jest czarna. Jak trafia się zawiany kawałek, to nie zwalniając wrzucam 4H i pełen but, żeby się przebić przez zaspyPotem znowu 2H aż do kolejnego trudniejszego odcinka. Wszystko w trakcie jazdy. Dodatkowo w A 4x4 łapie od razu a w B to musi sobie najpierw pomrugać
Zdąży się zaświecić na stałe przed zakrętem albo nie zdąży. A ja nie lubię się modlić
RudeBoy napisał(a):nooo.. nazwa tego patentu ISUZU jest co najmniej dziwna
markus napisał(a):...nawet jedną ręką bo w drugiej browar
Powrót do Układ przeniesienia napędu
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość