| Witamy ! |
|---|
|
|






cinek1983059 napisał(a):frota seryjnie nie nadaje się do ciężkiego terenu, można sobie pojeździć tylko po płaskim odcinku z błotem, ale to żaden teren i żadna zabawa.


Chciałem sie podzielić tym co przytrafiło mi sie kilka dni temu i zapytac czy ma ktoś może jakiś pomysł co poszło nie tak ! Otóż korzystając z panującej i wszechobecnej zimy od około półtora tygodnia zasuwałem sobie na czterech nogach z racji śliskiej nawierzchni. Napędy były prawie cały czas włączone gdyż czarnego asfaltu praktycznie brak wiec nie było obaw ze cos sie z nimi niedobrego stanie . Auto pieknie trzymało sie drogi a i w lekkim terenie radziło sobie dobrze do czasu.....po wcale ale to wcale NIE cieżkim przejeździe przez lasek nie zauważyłem nic niepokojącego droga powtotna była po ładnie odśnieżonym odcinku drogi rozpoiłem napędy żadnych trzasków ..nic! Następnego poranka po dość obfitych mrozach nocą załączyłem napędy (NIBY _LAMPKA Z NAPĘDAMI POKAZAŁA PRZEPITE) ruszyłem w droge do pracy i co ? pierwszy zakręt i piruet- myślę sobie lód a na lód niema siły panie dzieju ..niestety po paru kilometrach okazało sie ze rzuca mną na boki jak sprzątaczka Zofia mopa po korytarzu . Pierwsza myśl cholery zamarzły automaty nie chcą sie zapiać może .......minęły 3 dni temperatura sie podniosła a napędy ni chu chu .Wajcha od reduktora zapina (coś) czuć to ale napedu brak . Sprawdzałem po załaczeniu napędów czy przedni wal sie kreci i napędza półosie , niestety kapota.




jrzeuski napisał(a):Zależy jakie opony się założy. Stawiam dolary przeciwko orzechom, że po założeniu simexów (rozmiar dowolny) przedni most pęknie na pierwszym stromym podjeździe, na którym jest nierówność typu korzeń, kamień a zwłaszcza dziura, w której zabraknie wykrzyżu przedniego zawiasu. Podobnie skończy się twarde lądowanie po zbyt szybkim najechaniu na hopkę.adrianee36 napisał(a):Wiadomo ze sport 2.0 nie nadaje sie do dlugotrwalej ciezkiej orki... Ale bez przesady ze to taki szajs ze co wyjazd bedzie mosty i skrzynie zmieniac.
Owszem, Sportem 2.0 da się jeździć tak, żeby chronić papierowy przedni napęd, ale trzeba się pogodzić z tym, że się nie przejedzie pewnych miejsc, które kierowcy innych terenówek pokonują z palcem w, bo nie żałują buta.

skorpion115 napisał(a):jrzeuski napisał(a):Zależy jakie opony się założy. Stawiam dolary przeciwko orzechom, że po założeniu simexów (rozmiar dowolny) przedni most pęknie na pierwszym stromym podjeździe, na którym jest nierówność typu korzeń, kamień a zwłaszcza dziura, w której zabraknie wykrzyżu przedniego zawiasu. Podobnie skończy się twarde lądowanie po zbyt szybkim najechaniu na hopkę.adrianee36 napisał(a):Wiadomo ze sport 2.0 nie nadaje sie do dlugotrwalej ciezkiej orki... Ale bez przesady ze to taki szajs ze co wyjazd bedzie mosty i skrzynie zmieniac.
Owszem, Sportem 2.0 da się jeździć tak, żeby chronić papierowy przedni napęd, ale trzeba się pogodzić z tym, że się nie przejedzie pewnych miejsc, które kierowcy innych terenówek pokonują z palcem w, bo nie żałują buta.
oj bo przegrasz ja od zeszłego roku od kwietnia mam sporta a 2.0 właśnie na simexach (co prawda 15" ale zawsze) byłem na dwóch rajdach, jeździłem w żwirowni, kilka razy nawet się tam kopałem, skakałem, czy w błotku zawisłem w Pomiechówku i most i napędy są super sprawne, jedyne co robiłem to wymieniłem sprzęgiełka na manualne ale to przed simexami jeszcze.
A ile razy wykrzyżu mi zabrakłonie doceniasz froty

myliłem sie ze padł reduktor chodż go obstawiałem ... słusznie napisaliście tez ze mogła sie gdzieś dostać woda i zamarznąć nie pozwalając na poprawne działanie ... wczoraj sprawdziłem przygiełka i wał który po załączeniu reduktora nie kręcił się .ALE!!!!przeczytałem właśnie o tej wodzie , nie maiłem czasu ani za bardzo możliwości żeby pogrzebać coś w tym temacie tak wiec skorzystałem z uprzejmości sasiada i wstawiłem auto do jego ogrzewanego garażu i zostawiłem auto na noc w ciepełku ..dziś o 13 wsiadam mili państwo , zapinam napędy DZIAŁAJĄ !!!!
pojeździłem trochę , nawet zdążyłem sie zakopać na pobliskim bagienku

Powrót do Układ przeniesienia napędu
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości