| Witamy ! |
|---|
|
|
brum napisał(a):To skoro nie ciągnie na tył to raczej sprzęgło padło.
... U mnie każdy bieg bez problemu da się włączyć.
rafRz napisał(a):brum napisał(a):To skoro nie ciągnie na tył to raczej sprzęgło padło.
Ale czy wtedy nie byłoby problemu ze zmianą biegów? Jakieś zgrzyty czy coś... U mnie każdy bieg bez problemu da się włączyć.




szymon.ha napisał(a):Oczywiście że "sprzęgło" pada od tak.
Tu jakiś czas temu osobie na forum padło w czasie drogi od pracy, jeśli dobrze pamiętam od tak tarcza chyba się rozpadła w ten sposób że wieloklin mocujący tarczę na wałku skrzyni urwał się względem okładzin tarczy.

No, ale w dieslu jest koło dwumasowe a tarcza nie ma tłumika drgań i nie przenosi szarpnięć, które by ją mogły tak zniszczyć. Tak czy siak, trzeba zdjąć skrzynię i tam zajrzeć.szymon.ha napisał(a):Oczywiście że "sprzęgło" pada od tak.
Tu jakiś czas temu osobie na forum padło w czasie drogi od pracy, jeśli dobrze pamiętam od tak tarcza chyba się rozpadła w ten sposób że wieloklin mocujący tarczę na wałku skrzyni urwał się względem okładzin tarczy.
Od tak https://scontent-cdg2-1.xx.fbcdn.net/hp ... 7535_o.jpg
Ale może być przyczyną awarii napędu, więc zdiagnozuj to, żeby nie padł wkrótce po naprawie.rafRz napisał(a):A blokujące się koło to inna awaria...





, ale ja nie jestem fachowcem. W każdym razie stwierdził, że po podniesieniu auta nie wykrył żadnej usterki a po tym jak cytując "poruszał reduktorem" biegi wróciły. Faktem jest, że jeździłem już autem (mechanik mi je dał do sprawdzenia) i wszystko jest w porządku. Kompletnie nie wiem o co biega i co może być nie tak 
Powrót do Układ przeniesienia napędu
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości