
Witamy ! |
---|
|
brum napisał(a):Każda oś musie mieć mechanizm róznicowy z przodu i z tyłu jest. W warszatacie mieli racje bo Frontera nie ma między-osiowego mechnizmu róznicowego i z braku tego nie można po czarnym jeździć 4x4.
W związku ze niema między-osiówki naped jest na sztywno (jak w 70% terenówek) czyli napęd jest w stosunko zawsze 50:50
brum napisał(a):Frontery nie było ze sztywnym mostem.
flowers napisał(a):czyli jak jade np. 4l i skręce kiere np. w lewo na ful i na sychym zaczyna mi hamować to jest to normalne![]()
konik napisał(a):Paweł "Amor" napisał(a):Jeszcze raz, z tego co wiem to, aby załączyć trzeba się zatrzymać, i zapiąć manuale, a rozłączyć można w czasie jazdy po wysprzęgleniu...
Paweł sorry że się czepiamale bardzo chciałbym zobaczyć jak rozpinasz manuale w czasie jazdy
a tak na serio, to dobrze napisałeś z 2H na 4H trzeba się zatrzymać ale z 4H na 2H można w czasie jazdy, natomiast z 4H na 4L i z 4L na 4H tylko po zatrzymaniu.
KOBZI napisał(a):nie wiem czy to wada czy inna seria
oposs napisał(a):Raczej stopien zuzycia bo wszystkie sie przelaczaja tylko w jednych bardziej a w innych mniej sie to odczuwa
Paweł "Amor" napisał(a):Z tego co wiem, potrafią też przepuszczać
Powrót do Układ przeniesienia napędu
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość