Witamy ! |
---|
|
Ja bym najpierw zainteresował się hamulcami. Zapieczony tłoczek daje takie objawy.szymon.ha napisał(a):Hałasu nie ma, ale jak możesz przeczytać w innym temacie koło mi coś ściągało, więc miałem sprawdzić łożysko.
Trochę luzu ma prawo być, ale nie aż tyle, żeby robiła się szpara i woda mogła wciekać do piasty.Ruszając pół osią to ma ona luz we wszystkich kierunkach i z zwrotnicą tam gdzie przychodzi osłona widać że robi się szpara.
Chodziło mi także czy łożysko powinno mieć samo w sobie luz, bo się ruszają te części, tzn. pierścień wewnętrzny i zewnętrzny względem siebie.
jrzeuski napisał(a):...Dokręca się ten pierścień do oporu a potem cofa do najbliższego otworu na śrubkę...
szymon.ha napisał(a):Co do łożyska tego od napędu 4h w zwrotnicy, to u mnie ma taki luz że pół oś porusza się dowolnie od ścianki do ścianki w każdym kierunku tej "tulei" w której siedzi.
sylwian70 napisał(a):w te otworki wkładasz mocny np.wkrętak i młotkiem go traktujesz tak aby pierścień dokrecić i tym regulujesz dociąg łożysk.
Arni napisał(a):sylwian70 napisał(a):w te otworki wkładasz mocny np.wkrętak i młotkiem go traktujesz tak aby pierścień dokrecić i tym regulujesz dociąg łożysk.
Wkrętak sie pobija ręką i to z wyczuciem. Młotkiem to mozna sworznie zbijac ale nie dokrecać łożyska . Na początku jak sie tego wczesniej nie robiło to lepiej słabiej dokrecic i ew. poźniej poprawić jak dalej luz bedzie niż przegiąć od razu.
SKODA76 napisał(a):Najlepiej niech mu który zademonstruje jak blisko mieszka
Powrót do Układ przeniesienia napędu
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość